Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Imerose schreef:Je kunt als ik het goed heb zien aan het chipnummer of de hond door de raad van beheer gechipt is. Volgens mij begint het chipnummer dan met de cijfers: 5281, chips die bijvoorbeeld door een dierenarts gezet zijn beginnen in nederland met 5282, mocht het om een buitenlandse hond gaan gaat dit verhaal niet op.
Zoiezo zeggen dat je eerst een stamboom wilt zien, als jij hem op kunt vragen kunnen zij het ook. Zo voorkom je onnodige problemen.
Veel succes
AikePeer schreef:Kun je niet gewoon een erkende nl stafford fokker bellen om het na te vragen.. Misschien vragen wie zijn fokker is?
off-topic
Ik ken jou trouwens.. ahahha je kom hier ook iedereen tegen
Heb vroeger ook op de manege beerwijk gestaan met mijn pony maar was al weg toen jij kwam.
Was een vriendin van Nadja..
sorry voor de oof-topic reactie.
Nikita10 schreef:Ik had even een vraagje over de Engelse stafford.Denk dat heus wel iemand wel antwoord op weet.Ben van plan om en Engelse stafford te kopen maar nu is deze alleen gechipt is dat genoeg?Diegene zeg dat je dan ook de stamboom op kan vragen..??Wil wel zekerheid voordat ik de hond koopt daarom dacht ik stel hier de vraag maar misschien krijg ik wat zekerheid