Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ruiken we hem niet meer! 
Volgens mij is dat meer van opwinding, het valt op dat ze dat vaak doet als ik thuiskom. Dan komt er snel eten en scheurt ze het hele huis door (trap op, trap af
) en legt dan ook een hele gore drol neer.
Misschien is dat bij jullie ook een oplossing? 
wat is Carnibest als ik vragen mag. Kaat18 schreef:@ Elles; ja die luchten herken ikwat is Carnibest als ik vragen mag.

Chubby schreef:Je kunt inderdaad eens ander voer proberen in overleg met de dierenarts.. Mijn katten krijgen Iams brokjes en ruiken daardoor veel minder dan met Whiskas brokjes.. Ze hebben overigens ook minder ontlasting..

Gulpje schreef:Maar wat ons wel hielp was Catsan, op zich werkte dat goed tegen de pisgeurtjes. De poeplucht is ben ik bang weinig tegen te doen, of je moet hem op groenten zetten?
want dat doet ie inderdaad niet zo goed (snap ik best met de lucht die er vanaf komt..
) 
).. waarna het hele huis vergeven is van een geur die zelfs een koe niet kan produceren!!!!!
) is zn gruis ook verdwenen, hij eet nu gewoon met de rest mee Royal Canin fit 32 en/of Iams (omdat ie de RC niet zo lekker vindt, eigenwijze kerel)