Dit is nu hamster Roe van dochter Anouk. Zij vond dat het een keer tijd werd dat Roetje ook op Bokt kwam. Dus bij deze. Roe is nu bijna een jaar oud en zij heeft hem sinds juli dit jaar. Roe is een Roborovski ofte wel een ADHD hammie. Erg beweeglijk, maar niet echt knuffelbaar. Maar wel schattig. Help, ze drukt me fijn!
Ik vind hem erg leuk. Echt enorm schattig. Ik heb niet zo veel met hamsters sinds ze op stage in de dierenwinkel steeds aan mijn vingers hingen (hun ideale tijdstip om het ontbijt te krijgen of een verschoning van het hok was dus niet negen uur 's ochtends), maar deze vind ik er echt enorm leuk uit zien. Roborovski - Hamsters zijn dus heel bewegelijk? Weer wat geleerd! (Zijn ze echt enkel 's nachts actief?)
vind het leuke diertjes maar heb zelf nooit hamsters of cavia's gehad wel fretjes, konijnen en mss neem ik binnekort een ratje, eerst wat meer erin verdiepen
voordeel aan roborovski hamsters zijn dat ze niet zo snel bijten vergelijkbaar bij andere hamsters.
dus je zou denken ideaal voor kinderen. nou niet voor te kleine kinderen. omdat dit hamsters zijn die echt super actief zijn snel rond racen en je moet ze ook gewoon echt stevig vast houden anders springen ze gewoon uit je handen.
ik hou niet van hamster vanwege mijn ervaring met hamsters. en of andere manier moeten hamster mij niet. enige soort die ik dus ook oppak met de hand zijn deze russische adhd hoekerige racers..
ze zien er super lief uit en hebben een goed karakter vergelijkbaar bij de andere hamster soorten...