aanvoelen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jessol

aanvoelen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 16:35

Heey!

Voelen katten eigenlijk aan als je een "slecht" mens bent?
Want ik heb een katje en die gaat altijd bij mijn stiefpa liggen als die thuis is. Het is geen aangename mens om mee samen te leven, en er zijn al uit genoeg dingen gebleken dat hij niet bepaald aardig is. Voelt een kat dat aan?
Want als hij het dan beu is dat ze bij hem ligt, word ze er dan ook weer afgestampt Nagelbijten / Gniffelen

treasure27

Re: aanvoelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 16:40

ze zeggen toch altijd iemand die bang is voor een kat of ze niet leuk vind dan gaan katten
juist naar die persoon toe Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 17:26

Ja, katten voelen dit aan. Alle dieren trouwens. Dieren weten en kunnen namelijk veel meer dat mensen op dat gebied. Mensen zijn afgestompt, dieren staan nog steeds dicht bij de natuur.

Ik ken iemand die een hekel heeft aan katten. Als mijn kat die persoon ziet begint ze direct te grommen en te blazen. Terwijl het een hartstikke lieve kat is die dit normaal nooit doet, je kunt alles met haar doen.

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 18:02

Ik denk dat dieren mensen veel sneller kunnen inschatten.
Zo gaat mijn kat ook nooit naar mijn vriend maar altijd tot bij mij.
Het feit dat hij op internaat zit zal er ook wel mee te maken hebben, maar Singie zal niet snel tot bij hem gaan

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 19:07

Of je kat leest gewoon de lichaamstaal van je stiefvader verkeerd af Clown

Als je een kat in de ogen kijkt is dit een dreigement, ga je echter totaal geen aandacht schenken aan de kat en van hem wegkijken, dan kom je bij die kat over als de vriendelijkste persoon op aarde.
Dus als je stiefvader niets van je kat moet weten en gewoon het beestje negeerd, dan is hij in de ogen van je kat net heel vriendelijk bezig.

maartje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 20:00

Wij hebben een hond een boxer en als er dan een iemand bij ons binnen komt of er aan komt gegint hij heel erg raar te doen.

treasure27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 12:41

maartje123 schreef:
Wij hebben een hond een boxer en als er dan een iemand bij ons binnen komt of er aan komt gegint hij heel erg raar te doen.

Ja, merk ook dat als er een geestelijk gehandicapte langs komt dat honden daar ook op reageren
en ik neem aan dat katten dat ook aanvoelen. Een hond kan ook een epileptische aanval aanvoelen.
En als je kat heel de dag thuis zit en jij komt 's avonds thuis zitten ze vaak al te wachten omdat
ze gewoon weten dat je er aan komt