Hoe logé kat het zo snel mogelijk naar de zin maken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Hoe logé kat het zo snel mogelijk naar de zin maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 16:54

Door omstandigheden kan 'n collega van mij niet thuis wonen op het moment. Haar hond woont nu bij haar ouders, maar de kat zat nog thuis en daar zorgde een andere collega voor die hartstikke allerisch is. Zo doende kwam het beest aandacht te kort. Omdat het voor mij niks uit maakt of ik 2 monden voer of 3 heb ik voor gesteld om zo lang als nodig is voor de kat te zorgen, mits het zou gaan met m'n andere twee. Gelukkig zijn mijn twee katten behoorlijk sociaal en vinden ze het wel leuk dat er nog eentje bij is, alleen vind de logé ze helemaal niet leuk. Ik heb hem een eigen kamertje gegeven, waar zijn eigen spulletjes staan, maar goed, als maar in dat kamertje opgesloten zitten is natuurlijk niks. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Hij is hier van vanmiddag.

tita

Re: Hoe logé kat het zo snel mogelijk naar de zin maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:55

echhhhhhhh niet geloof dat dat niet zo snel lukt

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 16:59

Haha, ik snap wel dat het niet snel gaat lukken, maar vind het zo sneu als ie het niet naar z'n zin heeft. Ik laat hem op het moment gewoon met rust, hij zit in de zelfde kamer als waar de comp. staat, dus ik kan hem wel in de gaten houden en hij kan op zijn tempo aan mij wennen. Verder weet ik nu even niet wat ik er meer aan kan doen. Ik probeer me in ieder geval niet op te dringen bij hem.

Eas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 18:34

Zacht muziekje aanzetten?? Vinden ze ook wel gezellig denk ik.. Ik weet niet hoe oud de kat is anders ook speeltjes..

En zachies aan laten wennen aan jezelf.. je ken dr af en toe is 10 min bij zitten tot dat ie zelf naar je toekomt bijvoorbeeld.

In iedergeval veel plezier met dit beestje Lachen