het valt niet mee lieve tamme schaapjes goed in beeld te krijgen als ze steeds denken dat de camera eetbaar isteun, diana en juultje elisa en noortje elisa juultje nu 3.5 maand oudjuultje en noortje, de lammetjes van dit jaar
Wat een leuke schaapjes heb je daar, als die verschillende kleurtjes! Zijn ze ook tam, of schuw zoals "echte" schapen?
Aah, hartstikke leuk.. ik wil ook wel zo'n kudde achter mijn huis om lekker mee te knuffelen, hihi edit: wat een onwijs gave veestapel heb jij zeg, die zwijntjes, helemaal geweldig!
zwartwitje dank je!MSQTE juultje is inderdaad flink gegroeid, maar hij blijft natuurlijk een minischaapje
Leuk zeg Heb je ze alleen voor de hobby, of die je ook keuringen met ze? Ze zijn er zeer leuk uit Mijn pleegouders fokken er ook in, maar deze schappjes zijn alles, behalve mak, hahaha Msar ze zien er leuk uit
Lieieieieief!!Wij hebben er ook 3. Twee ooien en een gecastreerde ram van 12 jaar oud. Het zijn echt schatjes!
Ohhh, ik dacht dat het een ooitje was . Komt denk ik omdat ik een lief klein meisje ken dat Juultje heet en qua uitstraling lijken ze veel op elkaar .Welke blijven nu bij jou, Spatter?
teun de bok, diana de bruine ooi en ursula de witte ooi blijvenjuultje, noortje het zwarte lammetje en elisa de zwarte ooi zijn verkocht