kat vergiftigd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fienntjen

kat vergiftigd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 14:06

Ik ben er echt niet goed van , men kleine zorro lag gisterenmorgen dood voor de deur. De vorige dag was hij nog kerngezond en hij was helemaal niet ziek ofzo. We waren te laat en hij was al dood voor we iets konden doen. Ik ben echt doodongelukkig,wie doet nu zoiets???

Sophie2Jarig

Re: kat vergiftigd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:15

Verdrietig Vreselijk! Heel veel sterkte. Bij m'n ex-vriendje gebeurde dit in de buurt ook heel vaak. Zij zelf zijn ook al 2 of 3 poezen verloren door deze r*tgeintjes!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:50

Maar hoe weet je dat die vergiftigd is?

Sterkte met het verlies!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:55

--> BB

Sterkte Ach gut

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:59

Wat erg zeg!!! Weet je zeker dat hij vergiftigd is?
Wat een gekken op deze aardbol, echt niet normaal meer!!! Boos!

Heel veel sterkte toegewenst!

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 15:29

er kan ook ergens muizen of rattengif (of slakkengif)hebben gestaan, of de kat heeft een vergiftigde rat/muis opgegeten. als de kat dus vergiftigd is, wil jet niet direct zeggen, dat het moedwillig gedaan is.

hoe dan ook, het is gewoon heel naar, heel veel sterkte..

Janine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 15:38

Ik vind het afschuwlijk wie doet nou zoiets Boos! Echt geen katten vriend Stoom uit je oren .
Daar kan je zo boos om worden.Heel veel sterkte Ach gut

fienntjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 15:53

Aan mijn kat zelf zag ik niets, de vorige dag was er ook nog nix dus de kans is dus heel groot dat hij iets verkeerd gegeten eeft Boos! Vroeger heeft hij al eens in een klem gezeten , terwijl we in een wijk wonen. Toen waren we wel op tijd en hij had er niets aan over gehouden. Onze wijk zit vol kattenhaters, dat is zeker!

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:13

fienntjen schreef:
Aan mijn kat zelf zag ik niets, de vorige dag was er ook nog nix dus de kans is dus heel groot dat hij iets verkeerd gegeten eeft Boos! Vroeger heeft hij al eens in een klem gezeten , terwijl we in een wijk wonen. Toen waren we wel op tijd en hij had er niets aan over gehouden. Onze wijk zit vol kattenhaters, dat is zeker!

tja, als je dat weet, vind ik het toch niet slim om dan een buitenkat daar te houden, hoe banketstaaf ook. ik snap werkelijk niet hoe mensen zover kunnen gaan, om onschuldige dieren doelbewust wat aan te doen, maar ik zet het leven van mijn kat niet op het spel als ik weet dat er zulke dingen in de wijk gaande zijn.

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:30

mijn hond is in maart vergiftigd.. we hebben uitgebreid onderzoek laten doen ernaar. tTis echt verschrikkelijk en oneerlijk. Wordt er elke dag nog kwaad om. Ze hadden bij ons in de buurt vogeltjes in gevroren en daar landbouwgif in gedaan dat al jaren uit de handel is. en op ons terrein gegooid..
in de buurt hier gebeurd het nog steeds veel..
waar woon jij? Ik in hulshorst bij nunspeet..

igg sterkte met alles..
als je vragen hebt ofzo dan kun je altijd ff pmen!

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 19:25

Ik heb mijn oudste kat ook vergiftigd terug gevonden. Het arme ding leefde gelukkig nog en is er dankzij een wonder weer bovenop gekomen.
Ze hadden hem vergiftigd met een illegale organo-fosfaat-tester... werdt vroeger vaak gebruikt in de landbouw.

Hij heeft twee dagen aan een baxter gelegen onder een warmtelamp en ik heb hem nadien nog een week mogen eten geven met een spuitje.

Mensen die dit soort dingen doen mogen ze voor mijn gevoel gerust zelf een lekker brokje vergif laten inslikken. Misschien rot om te zeggen, maar ik had nog liever gehad dat ze hem hadden afgeschoten met hagel dan dat ze hem lieten creperen met dat vergif.

@TS: sterkte met het verlies van je kat. weet dat je niet de enige bent.