Hier een foto van mij met haar en zal straks even meer foto's erbij plaatsen..
Ze heeft deze week trouwens met mijn andere hond een van onze kippen HELEMAAL opgegeten

Nou hier de foto:
met deze hond heeft hij dus de kip op gegeten
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustNanno schreef:Ik denk dat je dit hondje maar heeeeeeeel goed verstopt op eigen erf moet houden, anders kon het wel eens verkeerd aflopen. Het lijkt me wel een lieverd, maar ja
Justy schreef:Het is niet de bedoeling hier de zoveelste discussie over de eventuele illegaliteit van dit hondje te beginnen.
iefke schreef:Gave Summer hoor Maud... Echt een superleuk hondje...
En mensen, met dat gemiep allemaal... Láát Summer toch een fijn leven hebben als hond
LimaGentle schreef:iefke schreef:Gave Summer hoor Maud... Echt een superleuk hondje...
En mensen, met dat gemiep allemaal... Láát Summer toch een fijn leven hebben als hond
fijn hoor.. zo'n leven waarbij je altijd achterom moet kijken of er geen politie aan komt die je dan staande houd en je hond in beslag neemt omdat hij illegaal is...
zoals ik al zei: klik even op de link in mijn onderschrift voor info
ik wil je echt niet bang maken... maar je moet er wel rekening mee houden dat zoiets gebeurt
Citaat:want wat jullie allemaal roepen gaat niet gebeuren bij deze hond
Citaat:maar toch bedankt voor de reacties lief van jullie dat jullie zich zo bezig houden met mij
LimaGentle schreef:Citaat:want wat jullie allemaal roepen gaat niet gebeuren bij deze hond
dat zeggen ze allemaal...
iefke schreef:Ik heb een Labrador... Daar loop ik illegaal mee in het bos... en dan is hij los... Moet ik dan ook steeds achter me kijken?
Ik vind het écht, écht flauwekul. Waarom mag zo'n beestje geen leven hebben? Wanneer je hem ziet in real life is het een gewoon normaal, knap hondje met een beetje ander bloed dan normaal in zich...
iefke schreef:Ik heb een Labrador... Daar loop ik illegaal mee in het bos... en dan is hij los... Moet ik dan ook steeds achter me kijken?
Ik vind het écht, écht flauwekul. Waarom mag zo'n beestje geen leven hebben? Wanneer je hem ziet in real life is het een gewoon normaal, knap hondje met een beetje ander bloed dan normaal in zich...
baroen schreef:iefke schreef:Ik heb een Labrador... Daar loop ik illegaal mee in het bos... en dan is hij los... Moet ik dan ook steeds achter me kijken?
snap je het echt niet? of doe je nou alsof? alsof "wij"de wet hebben bedacht. jou labrador en illegaal loslopen heeft er nou compleet niks mee te maken.
rockey schreef:iefke schreef:Ik heb een Labrador... Daar loop ik illegaal mee in het bos... en dan is hij los... Moet ik dan ook steeds achter me kijken?
je zegt het verkeerd ief
summer is onwijs knap niet helemaal normaal want hij pakt andere honden, hangt bij iedereen in de broek en bijt graag
iefke schreef:Ja, dat heb ik net ook gelezen ja...
Maar wat ik me dan afvraag hè, zijn ALLE honden die 'verboden' zijn niet te vertrouwen? Waar is die wetgeving op gebaseerd?
LimaGentle schreef:iefke schreef:Ja, dat heb ik net ook gelezen ja...
Maar wat ik me dan afvraag hè, zijn ALLE honden die 'verboden' zijn niet te vertrouwen? Waar is die wetgeving op gebaseerd?
die wetgeving is NIET op karakter gebasseerd maar op UITERLIJK
en dat is gewoon oneerlijk... is pure discriminatie
maar daarom moet je er wel rekening mee houden dat zoiets ook bij jou kan overkomen zolang die wetgeving niet veranderd is...