Aaghh....allesvernielende honden!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Taron

Aaghh....allesvernielende honden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 20:18

Thuis hebben wij 4 honden.
1 Rottweiler in huis, echt een lief knuffelbeest
en 3 mechelse herders buiten in kennels.
en die laatste 3 zijn de oorzaak van mijn titel Nagelbijten / Gniffelen ze bijten namelijk alles kapot wat ze tegenkomen.
Bijvoorbeeld:
- Mn zusje had net paardgereden en dr jodphurs waren vies, dus die zette ze bij de achterdeur neer. mn broertjelaat de honden los om ze uit te laten. en toen mn zusje ze binnen wilde zetten was er 1 weg. dus is nu na een week gevonden in het weiland, helemaal kapot, lekker van schoenen van 50 euro
- Ik had in het kantoor van mn vader Veredus beenbeschermers liggen voor eventing. dingetjes van 105 euro. laart iemand het kantoor openstaan. smiddags kom ik uit school, beenbeschermertjes liggen helemaal kapot in een hoekje.

op die manier worden hier vooral schoenen en ook wel andere dingen achter elkaar kapotgebeten, je kan het nergens laten liggen!!! ik ben het helemaal zat, maar wat doe je eraan???
het zijn de honden van mn vader en broertje. en ik heb al een paar keer schadevergoeding gehad toen mn schoenen kapot waren. maar bij paardenspullen krijg ik dat niet.

Pfff...zo even mn frustratie kwijt, dat lucht op!
(hebben jullie er ook last van?)

pubeliaJarig

Re: Aaghh....allesvernielende honden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:19

verveling, geef die hond iets te doen als je er niet bent. bv kong met leverworst erin, vries dat in en als je weg gaat geef dat dan die hond...

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:22

wat heeft dat invriezen voor nut? beetje rara vraag mischien Tong uitsteken
ik heb voor die van mij ook een kong maar daar krjgt hij de worst zoiezo niet echt uit.alleen het deel bij de opening en verder gaat hij heel hard lopen blaffen en schreeuwen en gek doen want de worst komt er niet uit wat hij ook probeert Tong uitsteken
(dus kleinere stukjes erin voortaan Tong uitsteken)

pubeliaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:23

geit schreef:
wat heeft dat invriezen voor nut? beetje rara vraag mischien Tong uitsteken
ik heb voor die van mij ook een kong maar daar krjgt hij de worst zoiezo niet echt uit.alleen het deel bij de opening en verder gaat hij heel hard lopen blaffen en schreeuwen en gek doen want de worst komt er niet uit wat hij ook probeert Tong uitsteken
(dus kleinere stukjes erin voortaan Tong uitsteken)

het nut van vriezen is dat ze die er nog minder snel uit krijgen..

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 20:30

aan verveling ligt het niet want ze dollen de hele tijd met elkaar!!
en ze hebben touwen en ballen om mee te spelen. maar volgens mij geeft het gewon een kick voor ze om ergens iets vandaan te halen en kapot te maken Nagelbijten / Gniffelen Ik ben ze helemaal zat iig!