Hahaha, ja wát een oren he? Vandaag voelde ze zich al een stuk fitter. Ze sprong me zowaar even op het aanrecht om haar maaltje zelf te pakken....en viel zowat achterover als ik haar niet had opgevangen!
Vanmorgen en vanmiddag heeft ze bijna mijn interieur vernield door zo hard mogelijk over de banken en door de kamer te vliegen, waarbij ze kussens, dekentje en alles wat maar enigszins los lag mee nam in haar vaart of in haar bek.
Heb echt de slappe lach gehad, maar dit is niet de bedoeling. Ik heb haar dit duidelijk gemaakt, maar ik denk dat ze mijn advies voorlopig overboord gooit. Toch maar even niet alleen in de kamer/keuken dus. Heb haar ook voor het eerst los gehad op het veld. Er is daar een afgeschermd voetbalveldje dat als hondenspeelveldje gebruikt mag worden als ze daar hun behoefte niet doen. Modder vind ze helemaal het einde! Modder eten, modder baden, modder banjeren....heerlijk!!!!
Gelukkig heeft ze nu even slaap zodat ik mijn thuisstudie kan hervatten). Heerlijk beest. Wil haar echt niet meer kwijt!