Citaat:Vandaag zijn de Franse hangoren van mijn broertje gestolen, echt een laffe daad.
Het moet iemand zijn geweest die wel eens bij ons is geweest, want de konijnen staan
niet in het zicht.
Het gaat om de volgende dieren:
2 oranje voedsters, 1 oranje ram, 1 mignon voedster, 1 fawn voedster, 1 jong ijzergrauw voedstertje en ons hoog bejaard lievelingskonijn; Jean Paul, een ijzergrauwbonte ram.
Ik kan zo niet bij de oornummers komen omdat die op een externe harde schijf staan die ik op het moment niet aangesloten krijg.
De fawn voedster is niet getatoueerd, de oranje ram heeft Duitse oormerken; d.w.z. dat er in ieder geval een D bij in staat tevens heeft de Oranje ram een chronisch traanoog. De overige konijnen hebben in ieder geval de letters AK in de oren.
Een oranje voedster had 6 jongen van 2 dagen oud, deze redden het niet zonder moeder. Als je dus weet waar ze zijn, laat het me alsjeblieft weten. 200 euro voor de gouden tip.
Aan deze diefstal wordt vanavond aandacht besteedt in Hart van Nederland
Nu zit ik niet zo in die konijnenwereld maar ik heb zo'n vermoeden dat deze misschien niet meer levend worden terug gezien... Met die tattoo's worden ze anders ook direct herkend natuurlijk, als ze verkocht worden.
En er zit nogal wat vlees aan.