4,5 week geleden werd mijn ene Bengaalse poes (nu 2 jaar oud) krols. Haar samen met haar halfzusje in huis gelaten, de kater opgesloten. Die begon ook al te sproeien, dus die leeft nu in zijn eigen verblijf. Elke dag komt hij een uurtje binnen (onder mijn strenge toezicht) en ik ga ook regelmatig even kroelen.
Maar goed, terug naar het verhaal, je raadt het wel. (Hij was overigens ontsnapt, wel mijn eigen fout, had zijn deur niet op slot gedaan en dan kan hij hem zelf openmaken

Hij had opeens de kunst begrepen en zat dus op poeslief. Omdat er op het moment dat ik het zag er niks meer aan te veranderen was (ging overigens erg geruisloos), heb ik ze maar gezamenlijk in huis gelaten die avond. Ik zat toch achter de pc, kon het in de gaten houden. Poes en katerlief hebben zich lekker vermaakt die avond.
De avond erop heb ik ze weer bij elkaar gezet, poes was nog krols, riep luidskeels naar hem. Zuslief liep eigenlijk een beetje beteuterd erbij

Toen was het hek van de dam natuurlijk. De avond erop waren ze allebei al niet meer krols. Kater is wel in zijn eigen verblijf gebleven, wilde even geen stoere mannengedrag en gesproei.
Nu zijn we 3,5 week later en de tekenen zijn duidelijk. De 2 jarige Naomie krijgt een megabuik, dikke roze tepels (heeft al eerder een nest gehad) en slaapt of eet de hele dag. de 1 jarige Chanel heeft flink lopen spugen, krijgt ook beetje buik en is heerlijk aanhankelijk. Daarnaast hetzelfde regime als Naomie, eten en slapen.
De vader van dit stel is wel een 100% bengaal, maar langharig. Mag dus officieel niet ingezet worden. De kittens krijgen dus geen stamboom. Daarom wilde ik dit grapje aanvankelijk ook helemaal niet. Had zelfs al 2 mooie katers gevonden voor beide dames, voor in het vroege voorjaar.
Maar ondertussen kijk ik wel enorm uit naar de kittens. Er zijn er al 4 gereserveerd, dus die goede tehuisjes komen wel in orde. En wat blijft, dat blijft.
De dames zijn rond 6 december uitgerekend! Ondertussen heb ik geregeld dat ik die hele maand vakantie heb

En ja, voor de kater wordt op termijn een afspraakje gemaakt bij de DA. Heb mijn redenen om dit nog niet te doen (info via pb, om gezeur te voorkomen).
En nu nog mooie namen! Suggesties zijn welkom! Voor de kittens van Chanel ga ik voor de parfumnamen en voor Naomie weet ik het nog niet.
Mama Naomie:
Mama Chanel:
En Actie:
In dit topic dus regelmatig dikke(re) buiken, hopelijk live-verslag van de bevalling en de kittenfoto's, als alles gaat zoals het gaan moet!