Poes gevonde, ziek, wat nu?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linda22

Poes gevonde, ziek, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 20:41

Zojuist kwam de buurvrouw aan de deur, er een kwam een kat aanlopen toen ze de auto uit stapte. Een mager beestje en bleef maar om haar heen hangen.

We zijn net met hem naar de dierenarts geweest. Ze heeft geen chip dus (eventuele) eigenaar niet te achterhalen. Het vervelendste is dat ze een lever aandoening heeft. Wat precies kan de dierenarts zo niet zeggen. Daarvoor moeten ze een onderzoek doen wat minstens 150,- kost.

De poes zit nu bij mijn buurvrouw in een aparte kamer. Ze heeft zelf al twee katten. De kat is zo ontzettend lief.

Wat zouden jullie doen? Als ik een eigen huis had zou ik de kat nemen en hem toch laten onderzoeken ondanks de kosten.

We gaan zo meteen folders ophangen om te kijken of er mensen reageren. Bij amivedi is het al gemeld.

superwoman

Re: Poes gevonde, ziek, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 20:43

Ja, ik zou het doen.

Edding3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 20:45

linda22 schreef:
Zojuist kwam de buurvrouw aan de deur, er een kwam een kat aanlopen toen ze de auto uit stapte. Een mager beestje en bleef maar om haar heen hangen.

We zijn net met hem naar de dierenarts geweest. Ze heeft geen chip dus (eventuele) eigenaar niet te achterhalen. Het vervelendste is dat ze een lever aandoening heeft. Wat precies kan de dierenarts zo niet zeggen. Daarvoor moeten ze een onderzoek doen wat minstens 150,- kost.

De poes zit nu bij mijn buurvrouw in een aparte kamer. Ze heeft zelf al twee katten. De kat is zo ontzettend lief.

Wat zouden jullie doen? Als ik een eigen huis had zou ik de kat nemen en hem toch laten onderzoeken ondanks de kosten.

We gaan zo meteen folders ophangen om te kijken of er mensen reageren. Bij amivedi is het al gemeld.

tegen de muur smijten of verzuipen?

nee natuurlijk niet. gewoon mee naar de dierenarts!

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 20:49

misschien kosten delen met z'n allen? bv: buurvrouw, jij, misschien je ouders?

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 20:49

Het is goed wat je doet. Als je het geld er voor over hebt, zou ik hem zo goed mogelijk verzorgen.

linda22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 20:53

ja dat is het hem juist, ik zelf zou het ervoor over hebben. Maar zei, ik weet het niet. Ze vind haar ook heel lief maar omdat ze al twee katten heeft vind ze drie toch ook wel weer veel.

Heb het vermoeden dat de mensen van die kat is geweest weten dat ze ziek is en wat het kost, misschien is ze daarom op straat gezet.

Weten jullie nog andere oplossingen?