Ze stapte op mijn kamer de vervoerskist uit en ze begon heel hard te spinnen. Zo hard heb ik haar in het asiel nooit gehoord!

Ik heb de kattenbak, mandjes e.d. klaargezet en heb toen eten opgehaald (prins vlees). Nou ze was helemaal wild toen ik met dat eten aan kwam lopen, ze heeft drie stukjes vlees in een keer opgegeten!!

Ik heb echt het idee dat ze aan deze kamer het 'huis' van haar vorige baasje herkent. Er staat een bed, bureau, je hebt een vensterbank enz. Dat ziet er natuurlijk veel huiselijker uit dan het asiel. Ik ben echt hartstikke blij dat ze het zo goed doet, ook al is ze hier nog maar een uurtje, ik heb echt het idee dat ze in een huis nog heel wat jaartjes mee kan! Nu maar hopen dat ze ook wat gaat aan komen.

In het asiel wilde ze niks eten. Ik ben toen steeds bij haar gaan zitten, heb met haar gepraat en haar veel aandacht gegeven en toen wilde ze wel iets van mijn hand eten. Maar echt heel weinig.
Ik wist zeker dat ze in huiselijke sfeer wel wilde eten, dat het voor deze kat nog geen einde verhaal was. Sommige mensen twijfelden daar aan...
Nou toen ik zonet met het eten aankwam was ze helemaal wild en ze schrkte alles in een keer op. Zo heb ik deze kat nog nooit zien eten. Ze ligt nu achter mij te spinnen en kijkt af en toe met haar oogjes toegeknepen naar mij. Ze ziet er zo dankbaar uit.

Oja, ik ben vergeten etensbakjes mee te nemen dus die haal ik morgen even op. Tot die tijd heeft madame de luxe om uit een bord te eten.

De foto's zijn niet zo goed, maar ik wilde haar niet al te erg van streek maken met flitsen, vandaar.
Voor de zekerheid heb ik mijn kast met dure modelpaarden even ontruimd!

Is het prachtig dametje

Nou, dat was het weer. Als er weer nieuws is, zal ik het melden.