Fret weg gelopen in Naarden!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arrabel

Fret weg gelopen in Naarden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 09:11

Gisteren kreeg ik een mailtje van de man die een half jaar geleden mijn 2 fretjes heeft gekocht.
Ik moest ze weg doen omdat ik en mijn vriend uit elkaar gingen en ik naar een klein appartementje ging en mijn ex de fretten niet wilde houden.
Ze zijn naar een man in Naarden gegaan.
Van hem kreeg ik gisteren een mailtje dat Rocky helaas overleden was, hij was ernstig ziek geworden en overleden.
En Binkie die is ontsnapt!
Hij kwam smorgens bij het hok en het deurtje stond open, binkie was weg...

Dit is al 3 weken geleden gebeurt en deze man verteld het me nu pas, als ik het eerder had geweten dan was ik er meteen naar toe gegaan, en misschien had ik nog iets voor Rocky kunnen doen...
Maar dat is nu te laat, het enige wat ik nu nog kan doen is proberen Binkie te vinden.

Dus mocht je in de buurt wonen van Naarden of Huizen, Binkie is weg gelopen van een kwekerij aan de Huizerstraatweg..

Dit is Binkie:
Afbeelding
Afbeelding

mirre

Re: Fret weg gelopen in Naarden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 10:23

Ik weet niet of die man haar ook heeft gemeld bij amivedi? Anders kan hij dat nog doen, verder op internet oproepen plaatsen en briefjes ophangen bij plaatselijke winkels.

Robyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 12:13

Ik woon daar in de buurt dus ik zal mijn ogen open houden. Al is het daar wel een natuurrijk gebied en vrees ik het ergste.
Ik zou hem ook aanmelden bij www.frettiggestoord.nl die hebben een vermist pagina, via deze weg heb ik mijn eigen fret teruggevonden. Aanmelden bij de dierenambulance en amivedi en dierenasiel crailo bellen. Misschien is hij al gevonden.
Ik hoop dat hij snel terug is.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 08:57

Ik heb meteen een mailtje gestuurd naar Crailo, ik had Binkie al bij frettiggestoord opgegeven.