[Foto] Mijn hondje Biko !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Phillipa

[Foto] Mijn hondje Biko !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-06 21:59

Heee allemaal Lachen

Ik vond net wat leuke foto's van Biko en ik wilde ze wel eventjes op Bokt zetten Haha!
Biko is nu 5 jaar (word 6 in januari), en het is een Cavelier King Charles Spaniel (reu).
Volgens mij is hij niet raszuiver, want hij is nogal groot voor een Cavelier, en ook zijn haren hebben nogal "slag" Clown
Hij is officieel van mijn moeder, maar hij is er natuurlijk ook voor mij & mijn zusjes & vader Knipoog
Oké genoeg gepraat, tijd voor foto's! Pling

Afbeelding
1. Helaas beetje slechte kwaliteit, maar vind het toch een mooie foto. Dit was Biko zo'n 2 jaar geleden. Lachen

Afbeelding
2. Biko denkt .

AfbeeldingAfbeelding
3. Als we roer hebben gegeten, en het pak is leeg, mag Biko dat soms uitlikken. En dat vind ie lekker !! Hij doet alles voor een beetje biogarde haha Clown

Afbeelding
4. Zijn favo speeltje Vork

Afbeelding
5. Dit doet ie altijd in de winter, met zn koppie op de lekker warme verwarming Lovers

Afbeelding
6. Hmm lekker slaapje doen Slapen

Afbeelding
7. Lachen

Afbeelding
8. de meest recente foto Lachen

Biko kan op commando: zitten; liggen; springen over iets heen; "jump" op zijn achterpoten staan; een rondje draaien; op zn rug rollen; ergens op (stoel, bank) en er ook weer af; poot geven; "blijf"; en natuurlijk komen als je hem roept Knipoog hij is ontzettend nieuwsgierig en voor eten doet hij alles, daarom oefenen we regelmatig iets nieuws Haha!

Het is een echte schat & een echte gezinshond! Pling
Heeft iemand een idee of hij raszuiver kan zijn? Dat er meer Caveliers met dik, krullerig haar zijn ipv. lang en zacht? Haha! Hij komt niet bij een "echte" fokker vandaan, we hebben hem waarschijnlijk bij een broodfokker vandaan Bloos (we wisten toen niet dat zoiets bestond, maar achteraf denken we dat)

Groetjes Marit Doei!

RelarDevi

Re: [Foto] Mijn hondje Biko !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 22:43

Leuke hond Haha!
Of hij raszuiver is, nou ik heb het gevoel van wel want de 2 king cavaliers die op de stal hebben rondgelopen van 1 daarvan ook best krullerig/dikke vacht. (ook een reu)
En hij was ook veel groter dan de teefje.
Maar hoe groot is Biko eigenlijk want ik kan het niet echt duidelijk zien op de foto.

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 12:29

Wat een lief hondje heb je Tong uitsteken
Op foto 1 en 8 is hij echt om te stelen Tong uitsteken

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 12:58

de foto's doen het niet.. maar hij lijkt me lief! Lachen

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 22:26

MoonChloe schreef:
Leuke hond Haha!
Of hij raszuiver is, nou ik heb het gevoel van wel want de 2 king cavaliers die op de stal hebben rondgelopen van 1 daarvan ook best krullerig/dikke vacht. (ook een reu)
En hij was ook veel groter dan de teefje.
Maar hoe groot is Biko eigenlijk want ik kan het niet echt duidelijk zien op de foto.

Hmm, ik zou ff niet weten hoe groot (hoog) hij is. Ik denk dat als je vanaf zn kop tot de grond meet zo'n 50 cm. Of misschien wel iets groter. Hij is ong. 10 kg.

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 22:27

Maar bedankt voor de reacties Pling