Hij is lieeeeeef.
het kwam dus zo.
op Kreta was het K*Tweer vd week. Hierdoor wisten ik niets te doen en ging ik beetje door Sissi ('t dorpje) struinen. Natuurlijk 100 katten en honden gezien. Maar die liepen gewoon langs je heen, logisch ook. Maar nee, wat deed 'het rode katertje' die sprong op schoot.
Toen begon ik hem een beetje lief te vinden en doopte hem om tot Migalis.

als je dat daar roept luistert half mannelijk Kreta.. Maar ik vond het wel leuk bij hem passen

Volgende dag was het wéér slecht weer. Dus ik ging hem maar eens zoeken. Gewapend met kattenblik en koffiemelk. Huppa daar was ie en nog liever dan eerst.
Zo nog 2 dagen en toen ging ik eigenlijk een beetje voor de 'grap'. van : Mam, mag Migalis niet mee?

Neeeee want we hadden al 2 katten en 2 honden en blabla. Dus nouja. Had ik eigenlijk ook wel verwacht. Maar ik bleef doorzeuren hihi, en toen zei mn moeder dat ik het dan wel zelf allemaal moest regelen .

THANK GOD dat er aardig wat Nederlanders in Sissi wonen. Dus een uur later konden we hem al laten inenten. De dierenarts had namelijk toch spreekuur in Hersonissos. Toen ging het allemaal heel snel en na een barre vlucht vannacht (Migalis als handbagage

FOTO'S
[1] First met

[2] toen ie net Migalis heette

[3] na de inentingen, in het appartement. 1 dag voor vertrek
[4]
[5]

wat vinden jullie van hem ?

groetjes Robin