Ik ben op zoek naar een goed tehuis voor mijn poes Erin.
Erin is een prachtige witte dame van 1,5 jaar oud. Ze is niet doof (bij haar geboorte had ze 2 zwarte vlekjes die zijn nu helemaal weg). Erin is een ontzettende lieve aanhankelijke poes die dol is op aandacht. Ze ligt graag bij je op de bank of in bed onder de lakens. Geen sloper en echt superbraaf.
Vorig jaar juni heb ik haar gekocht als 3de kat. De eerste 3 maanden ging dit aardig met de andere 2. Geen dikke vrienden maar wel rustig.. dingen hebben tijd nodig ook natuurlijk..
Ik ben toen weekje op vakantie geweest. Er is toen door vrienden voor ze gezorgd, maar denk dat er toen iets tussen de katten erg is misgegaan. Dit is op een gegeven moment zo misgegaan dat ze onzindelijk is geworden. Ik heb haar laten steriliseren en een check gedaan, maar lichamelijk was ze helemaal gezond (dit is afgelopen voorjaar geweest).
Helaas werd de onzindelijkheid steeds erger.. Feliway, Bachbloesems, kleine ruimte opnieuw beginnen, meerdere kattenbakken, ander grind, andere plek.. ik heb alles geprobeerd.. maar de stress met de andere poezen was te groot voor haar. Ik heb haar toen begin zomer naar een boerderij gebracht waar ze het best aardig deed, maar duidelijk aandacht miste. Een vriendin heeft haar toen overgenomen in de hoop dat een nieuwe omgeving de onzindelijkheid zou wegnemen maar dit is helaas niet het geval.
Ik zoek dus een baasje die geen andere katten heeft en de tijd en moeite in een zindelijkheidstraining wil steken.. Of waar ze lekker een buitenpoes kan zijn... Je hebt er echt een ontzettende lieve brave poes voor terug...

Is hier iemand die ervaring hiermee heeft? Een goed tehuis weet voor haar?
Het liefst zou ik haar weer in huis nemen, maar daar was ze gewoon doodongelukkig...

PS. foto van haar als kitten staat in mn profiel