Nou is mijn konijn dus in zijn eentje. Ongeveer 1,5 week geleden merkte ik dat hij bijna niet meer at en dronk. Ben dus naar de DA gegaan en die zag gelijk dat ie haken op zijn kiezen had. Die heeft hij toen weggehaald. Verder voelde hij veel vastzittende ontlasting in zijn buikje. Dit moest er dus uitkomen en daarvoor kreeg hij laxeermiddel toegediend.
Nu zijn we dus 1,5 week verder, maar toch is mijn konijn nog steeds niet de oude. Hij eet nu wel, maar heeft nog maar weinig ontlasting. De enige keer dat hij echt keutelt, is als ik hem los laat lopen. Dan komen ze er opeens allemaal uit, maar in zijn hok ligt dus niks. Verder eet hij alleen een beetje hooi, maar geen hard voer. Drinken doet hij ook heel weinig.

Hij geeft geen zieke indruk, maar is gewoon niet zoals ie altijd was. Hij lijkt gewoon somer en teruggetrokken. Wanneer ik hem uit zijn hok laat, dan loopt hij gelijk naar de plek waar mijn andere konijn altijd stond.
Nu is mijn vraag, zou het zo kunnen zijn dat mijn konijn verdriet/onbegrip heeft doordat mijn konijn is dood gegaan? Ik weet namelijk niet in hoeverre konijnen die aanvoelen, maar ik weet niet waardoor hij anders zo kan zijn. Medisch lijkt er verder niets aan de hand te zijn, of het moet zo zijn dat die ontlasting nog steeds niet goed uit zijn darmen is. In dat geval zou ik terug moeten gaan naar de DA...
Wie heeft enig idee wat het zou kunnen zijn?