Arm hondje wist niet waar ze het moest zoeken, piepen en trillen.
Toen besloot ze dat ze misschien op de weegschaal kon liggen (ze is nu 29,8 kg. normaal gesproken rond de 33 kg.). Maar daarna zag ze dat ik haar kleed (wat altijd over dr kussen ligt) had meegenomen, dus probeerde ze daarop te liggen maar er pasten maar 2 pootjes op.
Toch goed idee geweest om die mee te nemen want toen ik hem op de grond neerlegde ging ze daar gelukkig lekker rustig op liggen en hield het piepen wat op.
Prikje gekregen en wachten tot ze sliep.. Na goed 5 minuten was ze van de wereld en nu zit ik dus thuis te wachten op een telefoontje...

Waarom ze geopereerd word.. Tijd terug hier een topic gehad over baarmoederontsteking, die hebben we behandelt met een AB kuur. Omdat mijn vader graag een nestje wilde (ik ook hoor maar nadat ze dit had toch liever een sterillisatie) hadden we besloten nog even te wachten met de sterillisatie, helaas is nu binnen 2 weken (na het einde van de kuur) de baarmoederontsteking heftig terug, veel erger dan de vorige en hond leek veel pijn te hebben. Helaas kon ze gister niet meteen geopereerd worden dus moesten we nog een nachtje wachten maar nu is het zover.. Denk dat ze ongeveer klein half uurtje bezig zijn nu. Hoop eigenlijks met een uurtje wel iets te horen....