schildpadje.. + foto :)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ciinderella

schildpadje.. + foto :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-06 20:10

Afbeelding

Wie heeft er ook een schildpadje? Dit is de mijne.. gekregen van mn vriend alleen welk soort ofzo geen idee?! Weet iemand dat hier wel zo? Heb hem gekregen omdat ik ze leuk vond en ben echt dol op mijn beestje maar heb er weinig verstand van dus ben al beetje op internet bezig enzo. wat geven jullie je schildpad wat ze lekker vinden ?

Bitterbal

Re: schildpadje.. + foto :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 21:01

Wij hebben al jaaaaaren schildpadden.. Ik heb januari 2004 ook 2 van deze kleintjes gekocht..Ik geef ze op dit moment maden en kattenbrokken. Mijn vader voert dit al jaren aan zijn roodwang schildpadden.. ze groeien goed en vinden het erg lekker. Verder krijgen ze heel af en toe wel eens een blaadje sla. Die kleintjes van mij zitten bij vissen in, op t moment dat dr een vis heel zwak is eten ze die ook, beetje cru, maar zo is de natuur vind ik.

Als je nog meer info wilt, pb even!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 22:15

ik heb 3 waterschildpadden en 1 land. Mijn vriend heeft er in totaal 18 stuks.

Als je info wilt hebben dan hoor het ik wel. Succes met je schildpadje

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 13:27

dankje.. ja vind wel leuk om er meer van te weten enzo. gewoon zodat ik het beste aan mijn schildje kan geven enzo he. Maar mijne krijgt ook leven aas Tong uitsteken Er zitten gupps in en die houd hij mooi op pijl door de kleintjes als hapje voer te gebreuken. Heb ook gehoord dat dat heel goed voor hem is en ze er een goeie conditie van krijgen, dus laat ik ze lekker doorfokken zodat mn schidpad te eten heeft Knipoog

Verder krijgt hij/zij (??) eens per week een kattebrokje en schidpaddenvoer (ik weer niet wat voorn beesten het zijn). Verder heb ik nogniet uit geprobeerd. usten ze ook vlees? ik heb gehoord dat ze graag soms rauw vlees eten maar je ze dan moet ontwormen. Iemand verstand van ?