Eerst ben ik langs de kliniek gereden om te kijken hoe oud ze zijn en wat ze moesten eten omdat ik het idee had dat ze heel jong waren. Eigenlijk te jong om mee te nemen maar ja uiteindelijk moest ik wel iets. Ze worden rond de 4/5 weken geschat. Ze hebben in iedergeval tandjes en kunnen rond hollen en knorren hahaha.
Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen, houden of toch weggeven. Wil dolgraag al heel lang een kat maar ik woon op een flatje ben niet super veel thuis en dat vind ik ook zoiets. Dadelijk maken ze er hier een bende van (haren etc) ze kunnen niet naar buiten, stinkt de kattenbak of in het algemeen, zitten teveel alleen en ik pas regelmatig op het huis van mijn ouders en dan weet ik neit zo goed wat ik met ze moet. Al met al vond ik het nooit eerlijk.
Misschien kijk ik wel af hoe het gaat en anders zoek ik als nog een huisje voor ze. Had ik maar een tuintje!!!!!!
Hoe doen andere mensen dat??? We hebben altijd een kat gehad maar die kon dan naar binnen en buiten en vind ik dat toch anders.
Ze liggen nou hier rustig en tevreden te maffen bij mij op schoot en naast me. Ze waren uitgehongerd toen we thuis kwamen. Ze miauwen wel veel (eentje) als ze niet bij me zitten. Misschien gewoon wennen voor ze.
Eentje is zwart met blauwe ogen en de andere zwart met wit snoetje en pootjes en ook al blauwe ogen. Vind ik wel apart of hoort dat vaak bij zwarte katten?
Ik wilde het verhaal toch even kwijt.