Dan BC is naar een ander tehuis gegaan. BC was de ram die ik gered had van de slang, maar omdat hij vreselijk aan het sproeien was en dominant ben ik bang dat het niet klikt met de andere 2 gec. rammen en dat het vechten word. Nu heeft hij een heel goed tehuis op een kinderboerderij waar hij 's winters in een heel groot hok zit (waar menig alleenhuiskonijntje jaloers op zit) en zomers in een grote ren.
Toen zaten we weer op 6 konijnen. De ren is bijna af en er is ruimte genoeg. Dattus is altijd het enigste jong geweest en ik wilde toch wel heel graag 2 andere jonge konijntje bij haar hebben zodat ze straks samen met z'n 3en sterk staan als ze bij de 5 volwassen konijnen komen en ze ook nog een beetje jeugd heeft gehad. Dus ik vandaag de auto gepakt en gezocht naar een leuk konijntje. Na heel wat bekeken te hebben ben ik uiteindelijk met ipv 1 met 2 konijntjes thuis gekomen. Een prachtig hangoortje met voshaar 3kleur en een dwergrex japanner. Ik heb Dittus (mams) weer bij de rest van de groep gezet.. eerste wat me opviel is dat ze gigantisch groot is geworden en dat ging goed de rammen herkende haar nog en de voedsters gingen even de strijd aan, maar ze was ze al snel de baas. Toen heb ik Dattus met de 2 nieuwe gezet en ik kan alleen zeggen dat was een hele goeie keus. Ze wassen elkaar, ze liggen bijelkaar en ze vinden het helemaal het einde. Ik ben blij dat ik het zo gedaan heb.
Hoooo dat is nu wel heel verhaal geworden hier de foto's

Oooh ja ik moet er nog even bij vermelden. Mijn eigen camera is kapot dus ik heb ze met de gewone digi van mijn vader gemaakt dus dit keer geen fototechnische hoogstandjes

1. Rexje en Nieuw hangoortje

2. Rexje

3. Ook

4. Met z'n 3tjes

5. Op dit snuitje werd ik op slag verliefd

6. Dattus was haar nieuwe maatjes wel

7. Rexje en Dattus en erachter plukje nieuwe hangoor