Poes kan niet meer miauwen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elady

Poes kan niet meer miauwen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-06 16:42

HI

De poes van mijn vriend is al aardig aan de leeftijd (dacht jaartje of 11) en heeft astma. Nou hebben afgelopen weekend een feest gehad en daar is flink gerookt. De rook is naar boven getrokken (open trapgat) en ik denk nu dat Muora daar last van heeft. Ze kan namelijk niet meer miauwen, de beweging doet ze wel, maar je hoort niks of zeer weinig (alsof ze schoor is). We hebben afgesproken dat we het tot morgen aankijken en daarna naar de DA gaan, maar hebben jullie enig idee wat het kan zijn?

Verder drinkt ze moeilijk, dit komt omdat ze gewend is om uit de kraan te drinken, dus we zetten nu eigenlijk elk uur de kraan voor d'r aan, maar ze drinkt niet echt veel meer. Eerst deed ze dat wel.
Ze heeft wel een bakje boven staan, maar daar drinkt ze niet geweldig veel uit. Kan het hier mee te maken hebben + de rook dat ze zo schoor is?

Jamezy

Re: Poes kan niet meer miauwen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 17:34

Mij is ooit verteld dat katten geen longkanker kunnen krijgen zoals mensen. Rook is dus misschien minder schadelijk, maar ze vinden het vast niet al te fris ruiken.

Mijn advies: meteen naar de DA, zeker omdat ze zo weinig drinkt!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 17:37

mijn kat (1.5 jaar oud) heeft het ook een poos gehad. We hebben er niks aan gedaan en het is vanzelf weer over gegaan.
Als ze verder niet ziek toont zou ik me niet te druk maken.

dan het drink verhaal.
Als je bovenop de schouders (schoft zeg maar) een huid plooi pakt, blijft die plooi dan staan of trekt de huid gelijk weer netjes glad?
In het 1e geval zeker naar de DA want dan is ze aan het uitdrogen.
Komt ze buiten?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-06 11:31

Ze komt idd buiten, maar niet vaak. Ze slaapt wel heel erg veel
Morgen gaan we naar de DA

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 18:33

En hoe was het?