De ene site zegt 60x60x60 maar die houden dan geen rekening met eventuele verdiepjes of hangmatten of andere oppervlak vergrotende dingen.
En aan het andere uiteinde heb ik dan kooien van 60x30x30, wat in mijn ogen gewoon veel te klein is om zelfs maar 1 rat in te steken, laat staan 2 of 3.
Ik zou natuurlijk voor een gigantische kooi kunnen gaan, dan zouden die beesten (als ik ze ooit krijg) in ieder geval genoeg ruimte hebben. Maar aan de andere kant... een grote kooi is meer kuiswerk, meer vulling, en veel meer geld... en ik moet toch een beetje rekening houden met mijn budget. Bovendien moet die kooi op mijn kamer passen, en dan kan ik ook niet echt een kooi plaatsen die de helft van mijn kamer in beslag neemt (bij wijze van spreken dan).
Bovendien is de enige rattenkooi in de dierenwinkel ofwel een kubieke meter, of een speelgoedmodel met allemaal felle kleurtjes die volgens mij net te klein is... bovendien ben ik niet zo gek van dat fel rood en fel geel in een rattekooi... ik hou het liever een beetje rustig qua kleurgebruik.
Dus iemand: HELP