Speedy. Speedy is al oud (13) en afgestaan omdat haar baasje is overleden. Helaas was er niemand in de familie die deze geweldig lieve kat, na jaren trouwe dienst, in huis wilde nemen...
Ik hoop dat ze snel wordt opgehaald want ze kwijnt hier weg in het asiel. Ze is mager, haar haar is dof en valt uit, ze voelt zich duidelijk niet prettig. Nu zit ze in het asiel met allemaal jong spul om haar heen en dat bevalt haar maar niks.
Speedy heeft een zacht karakter en dat hebben de andere katten ook gemerkt. Ze ontvangt vaak een mep van de andere katten, terwijl ze alleen maar een ommetje wil maken.

Mies is een van mijn favorieten met haar felgroene kijkers (ong. 1jaar oud). Als je in het verblijf bent loopt ze constant om je benen, ze wil het liefst de hele dag aangehaald worden. Ze is niet geschikt voor bij kleine kinderen want ze wil niet de heel dag opgepakt worden. Ze haalt regelmatig uit naar andere katten. Erg leuke kat voor mensen die geen andere katten hebben.

Mathilde, een hele leuke kat, die trouwens vrij klein is. Ze is wat onzeker en kijkt eerst even de kat uit de boom als ze je niet kent. Maar als ze merkt dat je goede bedoelingen hebt wil ze graag aangehaald worden.

Boetje!

Prachtig rode kitten (weet zo niet uit mijn hoofd of het een poes of kater is, ik dacht een poes). Ze ziet er erg mooi uit maar is helaas wat bang. Met veel aandacht komt dit zeker weten nog helemaal goed, vandaag heb ik haar er van overtuigd dat het erg leuk is om achter je oortje gekriebeld te worden.

Ze is ook erg fotogeniek zoals je ziet.

Kitty is het probleemgeval van het asiel.

Wittie, leuke witte kater die graag aangehaald wil worden.

Tjerry, een leuke, aanhalige zwarte kater.

Van deze weet ik de naam niet meer. Een zeer aanhankelijke kat, wil het liefst de hele tijd geaaid worden!

Nou dat was hel wel zo ongeveer. Natuurlijk zitten er nog veel meer katten in het asiel, dit was even een kleine selectie.