homeopatische DA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

denk je dat een homeopatische (dieren)arts hulp kan bieden?

ja
6 (100%)
nee
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 6

dienetje

homeopatische DA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-06 11:20

Nouja wij hebben de laatste tijd nogal veel problemen met de hond de oudste hond. Hij was al enigszins zenuwachtig toen die bij ons kwam.

Maar nu, nu rijst het de pan uit. De hele dag piept hij. Hij klauwt zijn poot open en zit duidelijk niet lekker in zijn vel. Nu zegt onze eigen DA dat er niets aan te doen is, dat het bij de ouderdom hoort en door de staar en al zijn kleine kwaaltjes.

Maar het ergste is. Ik zit bomvol stress op school razend druk, en als ik dan uit school kom en die hond is na een uur wandelen nog aan het piepen. Dan barst er iets in mij. Ik reageer het nooit op de honden af. Maar wordt zacht gezegd wel agressief tegen alles wat ik zie (meestal zusje)

Nu wil me moeder op zoek naar een homeopatische arts zodat de hond rustiger wordt en ik ook meer tot mezelf kan komen.

Nou was ik benieuwd wat jullie ervaring is met zo'n soort arts. Ik geloof er wel in. En het zou super zijn als hij niet meer met een kap op hoefde.

Tieme

Re: homeopatische DA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 11:24

ik heb goede ervaringen met de praktijk van erik laarakkers. waar je ook advies kan vragen is bij de silverlinde. deze doen ook alles op natuurlijke wijze.
http://www.silverlinde.com

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:11

Mijn 2 jarige reu zit nu in de puber tijd. Hij heeft daar wat homeopatisch voor gekregen. Hij werd namelijk zeer dominant tegen vreemden en treedt extreem verdedigend op als er iemand in mijn buurt komt. Zelfs mijn man. De druppels beginnen aardig te helpen. Dus ben zeker voor als alle andere medische problemen zijn uitgesloten.

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:14

Ik denk dat homeopathie bij de hond wel kan helpen...Maar ik denk ook zeker dat je aan jezelf moet gaan werken, want dat heeft ook zijn weerslag op de hond...Die voelen stemmingen klakkeloos aan...

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:15

ik zou het zeker proberen!!
doe zelf ok homeopathie, m aar dan bij de geiten op mijn werk, en zie zeker wel resultaat!

dienetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-06 14:31

JustNanno schreef:
Ik denk dat homeopathie bij de hond wel kan helpen...Maar ik denk ook zeker dat je aan jezelf moet gaan werken, want dat heeft ook zijn weerslag op de hond...Die voelen stemmingen klakkeloos aan...

Ik ben ook zeker met mezelf bezig. Ik ben heel veel met mezelf bezig maar het gaat allemaal niet vanzelf.
En door dat gepiep wordt ik ook zeker wel enigzins gezenuwt.