Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lOiisJee schreef:Dankjewel! Nikkigioa: ja het hondenuitje was leuk!
Me moeder wilt geen hond omdat ze denkt dat ik hem/haar de eerste paar weken goed verzorg en daarna laat stikken. Maardat is echt niet zo.. Ik heb nu een 'uitlaat'hond (al 3 jaar) maar de mensen van de hond zijn nu vaak niet thuis.
lOiisJee schreef:Dankjewel! Nikkigioa: ja het hondenuitje was leuk!
Me moeder wilt geen hond omdat ze denkt dat ik hem/haar de eerste paar weken goed verzorg en daarna laat stikken. Maardat is echt niet zo.. Ik heb nu een 'uitlaat'hond (al 3 jaar) maar de mensen van de hond zijn nu vaak niet thuis.
Desiree schreef:lOiisJee schreef:Dankjewel! Nikkigioa: ja het hondenuitje was leuk!
DAt is niet erg eerlijk van haar. HEeft ze reden om zo weinig vertrouwen in jou te hebben? Heb je het eerder met iets af laten weten dan? Dat zou ik haar eens vragen namelijk.
lOiisJee schreef:Er is eigelijk nooit iets geweest waar iikniks meer mee deed..
lOiisJee schreef:Ik heb het haar al wel gevraagt..Ik heb alleen nog steeds geen antwoord.. Ik denk dat t toch niet mag.. Wat ik ook doe, het mag toch niet
Jamezy schreef:Kan me voorstellen dat je moeder bang is dat jij straks op kamers vertrekt, en zij met de hond zit.