frettentopic [foto's]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

samp

frettentopic [foto's]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 00:03

hallo!
ik dacht, laat ik ook een keer een topic maken, over fretten valt meer dan genoeg te praten en natuurlijk heb ik zelf ook fretten en vooral mijn ééne fret is een grote donder Cool. als je een leuk verhaal hebt wat jou fretten allemaal uithalen, vertel het maar! Haha!

ik heb 3 fretten: Nanja, Draak en James
Afbeelding

Nanja hebben we al het langst en ze is 6 jaar, ze speelt nu niet meer, heel af en toe nog met James (james is wat voorzichtiger met spelen dan draak) maar bijna nooit meer. Ze is mijn lievelings fret want ik kan der altijd vertrouwen ze heeft nog nooit gemeen gebeten en ze zal het ook nooit doen ook Lachen ze bijt wel op tenen en in sloffen daar knaagt ze op Tong uitsteken , waarom ze dat doet weet ik niet.. vroeger groef ze de plantenpoten leeg maar daar hebben we ondertussen wat op gevonden, stenen. Pling
dit is nanja:
Afbeelding

dan hebben we james, 4 jaar en ook een lief beestje maar soms ook wel een beetje vervelend.. Tong uitsteken hij springt soms via de bank op de tafel, in het begin beet james mij nog wel maar nu gelukkig niet meer, ik vertrouw hem nog niet helemaal maar al wel bijna Knipoog james is een gekke fret als hij speels is springt hij naar je toe en hij springt alle kanten op Haha! hij speelt veel en dan vooral met draak
dit is james:
Afbeelding

en dan hebben we de grootste donder die er maar kan bestaan (volgens mij), hij heet draak en is 3 jaar, de naam zegt al genoeg, toen hij bij ons kwam beet hij en liet hij niet meer los dat kwam omdat hij een jaar ofzo niet veel contact had met mensen, hij is helaas niet te vertrouwen maar toch een geweldige fret Haha! . draak is echt een mafkees, hij ligt op de vloer als een floerkleedje en pest je graag door even met z'n neus onder je broekspijp even aan je been te snuffellen (en omdat hij dus wel bijt schik je wel), soms als hij de kans krijgt bijt hij je even en rent dan heeel snel onder de bank omdat hij donders goed weet dat het niet mag, gelukkig bijt hij dan niet door, hij bijt sowieso niet veel door meer maar hij heeft gewoon scherpe tanden..
draak speelt altijd, en hij kan ook een kunstje Knipoog rollen op comando Tong uitsteken
Afbeelding

dit zijn james en draak spelen, james boven, draak onder, ze spelen vaak in de gordijnen, dat vinden ze prachtig, ze kunnen er in rollen, achter, op en onder Clown .
Afbeelding

dit waren mijn fretjes, ik hoop dat jullie ook leuke verhalen hebben over jullie fretten dus laat even een berichtje achter Haha!
Doei! groetjes sandra, nanja, james en draak Doei!

Spritz

Re: frettentopic [foto's]

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 09:05

agossie.. Lovers wat lief! ik zelf heb geen fret... Lachen
heb al wel genoeg dieren Tong uitsteken
maaar jouw fretjes zien er leuk uit hoor! Lachen

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 09:11

Ik heb ook twee van die leuke donderstenen in huis.
Geweldige beestje. Zou ze ook niet meer kunnen missen.

De liefste van het stel. Echt een knuffel: Felcum

Afbeelding

En natuurlijk is dit dametje ook wel lief, maar haar knuffelgehalte is minder dan van Felcum. Behalve op de frettenspeelmidagen van de frettenvereniging. Dan kan ze ineens wel knuffelen als ze uit de speelbak komt.
Meet Curby.
Afbeelding

samp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 11:35

Silence schreef:
Ik heb ook twee van die leuke donderstenen in huis.
Geweldige beestje. Zou ze ook niet meer kunnen missen.

De liefste van het stel. Echt een knuffel: Felcum

Afbeelding

En natuurlijk is dit dametje ook wel lief, maar haar knuffelgehalte is minder dan van Felcum. Behalve op de frettenspeelmidagen van de frettenvereniging. Dan kan ze ineens wel knuffelen als ze uit de speelbak komt.
Meet Curby.
Afbeelding

jou fretjes zien er vet lief uit joh! Haha! draak, mijn fret, die kan soms ook wel knuffelen, als hij niet speels is (hij bijna altijd speels) maar hij blijft dan wel is even bij je liggen, maar het is jammer dat je hem niet kan vertrouwen met bijten maar ander was het volgensmij een echte knuffelbeer Clown

moontje13 schreef:
agossie.. Lovers wat lief! ik zelf heb geen fret... Lachen
heb al wel genoeg dieren Tong uitsteken
maaar jouw fretjes zien er leuk uit hoor! Lachen

haha dankje Pling