ik dacht, laat ik ook een keer een topic maken, over fretten valt meer dan genoeg te praten en natuurlijk heb ik zelf ook fretten en vooral mijn ééne fret is een grote donder

ik heb 3 fretten: Nanja, Draak en James
Nanja hebben we al het langst en ze is 6 jaar, ze speelt nu niet meer, heel af en toe nog met James (james is wat voorzichtiger met spelen dan draak) maar bijna nooit meer. Ze is mijn lievelings fret want ik kan der altijd vertrouwen ze heeft nog nooit gemeen gebeten en ze zal het ook nooit doen ook

dit is nanja:
dan hebben we james, 4 jaar en ook een lief beestje maar soms ook wel een beetje vervelend..

dit is james:
en dan hebben we de grootste donder die er maar kan bestaan (volgens mij), hij heet draak en is 3 jaar, de naam zegt al genoeg, toen hij bij ons kwam beet hij en liet hij niet meer los dat kwam omdat hij een jaar ofzo niet veel contact had met mensen, hij is helaas niet te vertrouwen maar toch een geweldige fret

draak speelt altijd, en hij kan ook een kunstje

dit zijn james en draak spelen, james boven, draak onder, ze spelen vaak in de gordijnen, dat vinden ze prachtig, ze kunnen er in rollen, achter, op en onder

dit waren mijn fretjes, ik hoop dat jullie ook leuke verhalen hebben over jullie fretten dus laat even een berichtje achter