Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rupsje schreef:Aha, oke. Dat vind ik te hoog voor een katje dat niet gecastreerd/geent en ontwormd is...
Ik ga er wel met ze over praten
Dankjulliewle
JustNanno schreef:Rupsje schreef:Aha, oke. Dat vind ik te hoog voor een katje dat niet gecastreerd/geent en ontwormd is...
Dankjulliewle
Weet je wel wat het kost als je die kitten zelf moet enten, vlooien, ontwormen, chippen, en castereren?? Die E50 ben je al bijna kwijt aan alleen de eerste enting...
Faniek schreef:Ik zou geen katjes in huis halen welke inteelt hebben. Hele grote kans dat je straks meer kosten hebt.
GamblersCup schreef:De kosten voor een katje bij een asiel vandaan zijn natuurlijk hoger als dat je ze ergens prive vandaan haalt. Het asiel heeft er kosten aan, ze moeten ook blijven draaien. En ze zijn dan al gecastreerd of gesteriliseerd.
Als je ze bij iemand prive vandaan haalt ligt het eraan wat ze met de katjes gedaan hebben. Zijn ze nog niet geent, ontwormd etc. dan zijn ze vaak gratis. Zijn ze wel ontwormd en geent, dan vragen ze meestal de kostprijs.
Maar als ik jouw verhaal zo lees is erniets mee gedaan. Ik zou daar niet voor betalen. Ze moeten blij zijn als ze ze kwijtraken.
JustNanno schreef:Rupsje schreef:Aha, oke. Dat vind ik te hoog voor een katje dat niet gecastreerd/geent en ontwormd is...
Dankjulliewle
Weet je wel wat het kost als je die kitten zelf moet enten, vlooien, ontwormen, chippen, en castereren?? Die E50 ben je al bijna kwijt aan alleen de eerste enting...