Gekke Katten...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ZarcoTj

Gekke Katten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-06 23:43

Heeft iemand van jullie misschien gekke katten,die bijv. ongeloofelijk grappige dingen doen ?? Of rare dingen ? Tong uitsteken Ik heb er zo enkele, wel een kitten van ong. 8 maanden oud ofzo..Daar merk je duidelijk aan wanneer ze honger heeft ja of nee,ze kruipt dan gwoon langs je broek tot aan je schouder en begint je neus dan te likken Clown Ik heb ook best domme katten *Whaha* als ik een snoepje ofzo vasthoudt en ik gooi die *zogezegd* weg rennen ze meteen naar de plek waar ik *zogezegd* gooide..*Ach ja,sommige katten hebben zoveel honger dat ze helemaal doordraaien Clown * Jullie ook zo een verhalen ? Haha!

Zilie

Re: Gekke Katten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 13:58

Wel, de mijne, als hij ergens ligt te slapen en ik ga naar bed is hie onmiddelijkj wakker om mee naar bed te gaan, en als ik muziek opzet en hij ligt ergens te slapen, zelfs vast, en ik durf iets mee"zingen" dan staat ie er meteen om te flemen en op mijn schoot te slapen Haha!.
en soms zit ie heel stom naar zijn waterbakje te gapen, steekt ie er zijn poot in, en gaat hij er mee door de kamer Vingers aflikken

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:34

sorry, heb geen kat Clown jammer genoeg Tong uitsteken

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 00:06

Wij hebben er een paar die kunnen apporteren. Als je een muis weg gooit komen ze hem terug brengen.
Ook is er eentje die via je broek op je rug klimt. Dan hebben we er nog eentje die vroeger altijd met je mee liep naar school. Dan ging mijn moeder mijn broertje en zusje wegbrengen naar school, liep hij mee en heeft hij twee uur zitten wachten tot mijn moeder ze weer op kwam halen.
Ook vinden de meeste het heerlijk opschoot te liggen, soms met zijn tweeen tegelijk.
Of proberen ze zich met zijn allen in een mandje te proppen.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:07

haha, ja de mijne heeft ook een maffe tik. Ik heb een schoenenkastje in mn hal staan, met van die klepjes die open naar beneden gaan (waar je zo je schoenen in kan schuiven) Brammetje irriteert zich rot aan dat kastje lijkt wel..telkens als hij erlangs loopt tikt ie met zn pootje tegen zo'n klepje dat ie openklapt. Soms loopt hij er langs zonder dat te doen, lijkt wel een dwangneurose, kijkt achterom, loopt terug en huppa, weer met pootje tegen dat klepje aan. Nu hij bijna een jaar is, is het gelukkig stukken minder en kan hij erlangs lopen zonder hem open te doen, haha. (vind het nog gevaarlijk ook, zijn allemaal klepjes en als hij tegen de bovenste tik, klappen ze allemaal open en heb ik een gekielhaalt katje).
Oja, die andere wil altijd in de muts va mn badjas meereizen door het huis. Deed ie van kitten af aan al, nu een jaar oud en 6 kilo, moet je zeggen ayt dat was zwaar is Tong uitsteken

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:15

Ik heb vorig jaar een kitten in huis gehaald die op de eerste dag al in de pan ging zitten toen ik ging koken Haha!
Sindsdien heeft hij zoveel van dat soort fratsen uitgehaald, hij is echt de clown in huis!

Zidaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 13:53

Ik heb een gekke britse korthaar ex-kater. Zijn naam is Mucho en hij is nu 2 jaar oud.

Hij is helemaal weg van plastic tassen. Als er ergens een rondslingerd in huis kruipt hij erin en maakt de gekste bewegingen met de tas. Het is echt grappig om te zien. Heb ook wel een filmpje waar hij achter een pluim-aan-een-stokje aan zit en daarbij de tas ook nog niet eens met rust kan laten. Dat is echt grappig Haha! Hij weet dan niet waarvoor hij moet kiezen.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 13:59

die van mijn zus zit op comando
maar dat is een echte mongool

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 18:10

Mijn kat, Tommy, maakt deuren open. Hij springt omhoog, gaat aan de deurklink hangen, (soms een paar keer achter elkaar tot hij open gaat) laat zich een stukje met de deur meezwaaien, laat zich vallen en hij is binnen. Tong uitsteken