Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pluttersput schreef:Ik vind het echt triest. Als je toch al met moeite 1 hond kan onderhouden, ga je toch ook geen 2e erbij halen? En al helemaal geen puppie...
Even offtopic @LimaGentle:
Wat een irritante avater is dat zegEcht om bijna epileptisch van te worden
(is niet naar bedoeld naar de mensen die het echt hebben
)
Groetjs, mij
pubelia schreef:Ja dat vind ik dus ook, maar ik zag dat verkeerd. Hoe ze aan die puppie is gekomen is ook nog een verhaal. Waar zij woont is een hond prongelijk zwanger geworden, voor die puppies heeft zij voor gezorgt, en eentje heeft ze ervan gehouden...
ellepel schreef:wat ik er van vind?
ik vind t prima, zolang beestje er goed uit zien en er uit komen zal t allemaal goed zijn...
hoe ze dan aan geld komt om het allemaal te onthouden zal me eerlijk gezegd niet veel interreseren..
marrke schreef:pubelia schreef:Ja dat vind ik dus ook, maar ik zag dat verkeerd. Hoe ze aan die puppie is gekomen is ook nog een verhaal. Waar zij woont is een hond prongelijk zwanger geworden, voor die puppies heeft zij voor gezorgt, en eentje heeft ze ervan gehouden...
Ik denk dat ze dan beter die pup aan mensen kan verkopen die er wel genoeg geld en aandacht voor hebben.
Heeft ze toch weer wat geld gevangen om voor haar andere hond te kunnen zorgen.
En als ze d'r hond echt niet kan onderhouden en ze geeft veel om dat dier zou ik hem als ik haar was verkopen. Des te beter voor die hond.
En wat dat cavia's fokken betreft, daar is echt geen geld uit te halen. Als je het goed wilt doen korst het je heel veel aan hokken, strooisel voor etc.
Ik vind het overigens ook helemaal niks dat ze die dieren aan een dierenwinkel zou willen verkopen. Er zijn al zo veel van die beestjes en door te fokken komen er alleen nog maar meer bij! En waar moet dat allemaal heen!
Sneu hoor