Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

izzy1985 schreef:euh eerlijk?
Zo op het eerste gezicht: mishandeling!
Maar als je bedenkt dat het diertje het koud heeft, iid een goede oplossing!

Sooff schreef:Mijn hond heeft ook een jasje, staat beeldig.
Ik vind het echt niet zielig hoor, wat is er erg aan dan?
benangelique schreef:Sooff schreef:Mijn hond heeft ook een jasje, staat beeldig.
Ik vind het echt niet zielig hoor, wat is er erg aan dan?
waarom heeft jouw hond een jas?
Dan snap je ook wel dat wanneer het erg hard regent of vies weer is, hij een regendekje op krijgt. En dat is niet omdat hij het anders koud krijgt, maar omdat ik hem anders niet meer schoon krijg zonder hem te wassen!
En om hem nou binnen te laten omdat hij anders vies wordt vind ik (en hij absoluut ook) ook niks! Banjer vindt het bepaald niet erg als hij z'n dekje op krijgt, zo kan hij tenminste ongestoord banjeren
zonder vies te worden. Er zit trouwens nog een reflecterende streep op ook, dus in het donker is hij nu ook zichtbaar! tessyke schreef:izzy1985 schreef:euh eerlijk?
Zo op het eerste gezicht: mishandeling!
Maar als je bedenkt dat het diertje het koud heeft, iid een goede oplossing!
wat is hier mishandeling aan?
ik heb voor mijn ene hond een jasje voor de regen omdat hij een hekel aan regen heeft en anders niet buiten wilt

Hee kijk mama die hond heeft een jasje aan.. Of hee kijk die hond komt uit het circus
Ik zal nog eens kijken waar wedie van ons gekocht hebben.
Ik zie nou echt niet in wat er zo misdadig is aan een hond een jasje aan trekken. Dat is een behoorlijk overtrokken reactie. Dat je het niet mooi vind of zelfs aanstellerij, oké. Maar ik denk niet dat er veel honden rondlopen met een trauma omdat ze een jasje aan hebben....