wat een onschuldige hondjes he

Hier gingen ze mijn dekbed slopen

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Lima de bulldozer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mieky18 schreef:wat zijn het eigenlijk voor doggies?
ze zien er wel errug sgattig uit hoor:)
Citaat:romantisch hoor zo samen op het dekbed
wematje schreef:Wat een leukerds zijn ze volgens mij heb ik deze foto ook op staffnl gezien kan dat
Cinnepin schreef:ze zitten leuk bij elkaar, alleen vind ik dit soort honden echt niet mooi....die koppies zijn zo bol, houd ik echt niet van
geef mij maar een border of een herder
LimaGentle schreef:Cinnepin schreef:ze zitten leuk bij elkaar, alleen vind ik dit soort honden echt niet mooi....die koppies zijn zo bol, houd ik echt niet van
geef mij maar een border of een herder
goh.. in een prive bertichtje stuurde je heel wat anders over mijn honden...toen was je niet zo aardig
dat je ze lelijk vond en dat het een 'verboden ras' is...
Cello schreef:Ieder zn smaak qua honden of paarden of weet ik veel wat, maar dat kan je toch ook gewoon lekker voor je houden, lijkt mij! Ik vind het in ieder geval wel geweldig leuke honden!
LimaGentle schreef:Cello schreef:Ieder zn smaak qua honden of paarden of weet ik veel wat, maar dat kan je toch ook gewoon lekker voor je houden, lijkt mij! Ik vind het in ieder geval wel geweldig leuke honden!
inderdaad!! helemaal mee eens!!!
en thx
Citaat:Aaagh ja sommige mensen oordelen over dingen waar ze zich nog nooit in verdiept hebben.
Dit zijn juist uiterst lieve honden!
Zodra mijn vriend en ik een eigen huis hebben willen we zo'n hond.
Ik wil alleen het liefst een hond uit het asiel, ik wil altijd alle dieren redde..
Alleen kom je dit ras niet vaak tegen in asiels.
Het enige jammere aan die van jou.. ik hou niet van tri-colour..
Maarja wat doet uiterlijk ertoe als het innerlijk perfect is