Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
na die tijd komt ze gwoon wel naar ja toe als ze er zelf aan toe is
succes!
) ga ik ff voor de bench zitten en met 'r praten etc, kijken of ze nieuwsgierig wordt.
woon zelf op een boerderij en dan kwam er ook wel eens een heel nest opeens aangelopen met mams
die heb ik altijd knuffelbaar gekregen... en hoe door gewoon met ze om te gaan! totaal negeren vind ik niet de oplossing aangezien je het beestje dan geen aandacht meer krijgt! maar je moet er juist naar kijken en zorgen dat jij leuk word! dus ook proberen met eten te praten en aaien! sommige katjes brommen in het begin dan, maar hij krijgt vanzelf in de gaten dat jij het goed bedoelt!
denk dat ik sinds ik kan lopen en katten kan aaien al zoon 200 katten knuffelbaar heb gemaakt...) 
, en voor voer doet ze een hele hoop!JustNanno schreef:Ach laat haar alsjeblieft lekker rondlopen, opsluiten in een bench is niets voor een kat, ook niet als het alleen voor de nacht is.
JustNanno schreef:Ach laat haar alsjeblieft lekker rondlopen, opsluiten in een bench is niets voor een kat, ook niet als het alleen voor de nacht is.
) en mag er aaien.... YEAH!!!!