wat hebben beidde diertjes aparte aftekeningen zeg, heel leuk:) En echt super dat je ze uit het asiel hebt gehad, mogen veel meer mensen een voorbeeld aan nemen (zeg niet dat die van ons uit een asiel komen, maar bij konijn heb k bewust voor een konijn gekozen die baasje nodig had)
Bedankt voor de leuke reacties De kat heeft aparte aftekeningnen inderdaad maar ik vind het wel leuk. En Yindey, Tino lijkt inderdaad op jouw Lotje zeg. (heb in je profiel gekeken)
Leuke dieren. het is altijd goed om te horen dat er nog mensen met een hart zijn. Alle dieren verdienen een liefdevol baasje. Gaan de hond en de kat trouwens goed samen?
Dit is mijn Didi. Ik heb haar van Marktplaats. Ook daar worden dus dieren afgedankt.
Wat goed van jou Kelschlover dat je haar van marktplaats hebt gekocht. Ja hond en kat gaan perfect samen in het begin was het wel een beetje wennen dan kreeg de hond nog wel eens een klap van de kat maar nu gaat het goed ze hebben nooit ruzie ofzo.
De kat is dus de baas. hahahah grappig! Wij hadden vroeger ook een hond en een kat samen en dat ging ook een beetje zo ja. Soort wederzijds respect, maar niet echt vrienden.
Ja kat is de baas, zij was er ook eerder dus vandaar, soms is het best sneu want dan krijgt mijn hond te eten en dan gaat zij eerst ruiken of lekker is of niet en owee als hij ook maar in de buurt komt dan
vind ze er allebij wel stoer uitzien .. tino lijkt echt veel op mijn hond .. alleen mijn hond heeft dan die vlek aan de andere kant .. en helemaal doorgelopen ofzoiets wel hele leuke beestjes !