Dierenambulance gewoon écht niet te bereiken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charmotte

Dierenambulance gewoon écht niet te bereiken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 09:54

Gister zag ik met een vriendin een duif, hij lag met bloed om zich heen en bewoog niet maar was verder goed bij.
Dus wij naar huis, nummer van de dierenambulance gezocht.. er wordt niet opgenomen, dierenbescherming gebeld.. er wordt niet opgenomen.
Bij de voicemail van de dierenambulance wordt er nog heel leuk gezegd; 'wij zijn er altijd voor dieren!' Waarop heel leuk op een harde toon wordt gezegd: 'NIET VOOR STADSVOGELS'. Toen werden er 2 nummers genoemd, jammer dat hun geen stadsvogels willen helpen we gingen toch bellen. Er wordt niet opgenomen op het eerste nummer... Bij het tweede nummer werden we weer doorverwezen en uiteindelijk krijgen we niemand te pakken die wat kan doen. We hebben echt veel nummers gebeld... Boos! Ik vindt dat echt niet normaal..? Rolleyes

Spritz

Re: Dierenambulance gewoon écht niet te bereiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 11:11

woow.. dat wist ik helemaal niet! wel raar... vreemd!!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 13:39

Sommige steden hebben een vogelopvang. Moet je eens kijken of je wat kan vinden? Erg Slordig inderdaad van de dierenambulance!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 15:32

Dat is inderdaad niet normaal. De dierenambulance die bij 'mijn' asiel hoort is altijd bereikbaar (is wel een mobiel nummer trouwens).

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 15:35

Heb ik ook gehad Boos! Bel naar vijf uur na het nummer........ Nou dat hoor je echt niet op zo'n voicemail hoor! En na vijf uur kunnen er ook dieren gewond zijn! Nee, neem dan de ASPCA dan heb je wat fatsoenlijks! Als je daar een paard mishandel, kun je een jaar cel krijgen!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 16:59

Dat is inderdaad wel vreemd dat je de dierenambulance niet kan bereiken.
Nu ging het om een duif, in hun ogen een stadsvogel.
In mijn ogen een dier dat ook zorg nodig heeft.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 17:53

Vaag! Ik rij ook met de ambu maar ik heb echt nooit dergelijke klachten gehoord over onze regio. Stadsvogels halen we ook gewoon op, geen uitzonderingen. Heb al menig duif opgepikt!

FenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:04

Heel naar voor jullie maar ik snap het opzich ook wel. De dierenambulance heeft niet veel geld en moet het hebben van vrijwilligers. Dan redden ze liever "belangrijke" vogels (hoe zielig dat ook klinkt) dan duiven etc. Omdat ze anders het hele jaar door bezig zijn met duiven redden juist omdat die vrij vaak in de stad wonen en dus vaak worden aangereden etc. Wij hadden laatst nog een Jan van Gent op het strand gevonden (zo'n super grote vogel) en wij ook gebeld en dat ging eigleijk heel goed. Kwam meteen iemand. DUs nogmaals ik vind duiven net zo belangrijk als andere vogels maar ik snap het wel van de dierenambulance. Klinkt een beetje banketstaaf maar er zijn heeel erg veel duiven en van sommige andere vogelsoorten maar een paar.