Als ik toch lees..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eva_

Als ik toch lees..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 22:27

Dat er een beest is overleden bij een bokker. Begin ik de mijne spontaan te knuffelen. Jeetje, wat zou ik toch zonder ze moeten.
Hebben jullie dat ook, of ben ik de enige?

ikke20

Re: Als ik toch lees..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 22:29

ik heb dat ook dan ga je er ook over nadenken stel dat die van mij overlijden. mn pony moest van de week oder het mes en is al wat ouder du dan heb je toch een grote kans da ze der niet uit komen enz en dan ga je er echt heel erg over nadenken.

Siria

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 22:33

lijkt me heel erg ja als pony weg is, heb van de zomer over gedacht; pony had zich echt helemaal opengeschuurd van kop tot nek dan, maar was echt zielig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 22:58

Heb ik niet. Clown

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 10:02

Heb ik ook hoor.
Dan besef ik des te meer hoe veel ze voor me betekenen!

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 11:10

ik heb het zelfde hoor!! Knipoog Mocca@ idd!! Haha! hou echt super veel van ze en zou ze nooit meer kwijt kunnen! Lovers ben al 1 konijn+lease hond kwijt.. Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig dat vergeet ik NOOOOOOOOOOOIT meer... Verdrietig alle 2 ook zo dichtbij elkaar; beiden in Frebruari overleden Verdrietig

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 11:11

Ja! Vreselijk is dat om dat soort dingen te lezen. Heb zelf ook een keer meegemaakt dat een paard werd ingeslapen (mijn lieve verzorgpaard Verdrietig) In februari dit jaar. Nu heb ik al een tijdje een ander verzorgpaardje en ik zou niet weten wat ik zonder m moet, ben helemaal verliefd op m Lovers

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 11:35

Ik heb dat ook heel sterk ja. Ja Heel veel vrienden van me hebben ook geen dieren (niks mis mee hoor), maar zo'n leven zou ik me echt niet voor kunnen stellen. Als ik uit m'n bed kom krijgen ze allemaal een knuffel, dan weer als ik uit school kom en dan 's avonds is er weer alle tijd voor m'n dieren. En in het weekend wordt er weer voer/zaagsel/hooi ingeslagen en wordt alles schoongemaakt. Dan denk ik altijd: Goh, wat zou de rest nu aan het doen zijn? Vervelen?

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 16:57

Kan mij ook geen leven zonder dieren voorstellen.

Ik ben vorig jaar ook echt een paar dagen ziek geweest na het overlijden van mijn hond.
Ik had hem vanaf 9 weken en hij is gestorven (aan kanker) na ruim 11,5 jaar.

Ik merk wel dat mijn collega's en baas anders reageren dan mensen die zelf dieren hebben als een van mijn huisdieren ziek is.