[FOTO]Mijn lieve vriendjes op de foto ( schildpad met cavia)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miekelover

[FOTO]Mijn lieve vriendjes op de foto ( schildpad met cavia)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 15:51

ik vond het wel een schattige foto van mijn cavia en mijn landschild en de hond erachter. Ze waren samen witlof aan het eten. Lekker smullen

Afbeelding
close-up
Afbeelding
mijn baby konijn
Afbeelding
en diesel
Afbeelding
en nog paar oudere foto;s. Baika samen met de hond van me vriend
Afbeelding
het konijn aan het zwemmen in de zomer. Hij vond het heerlijk
Afbeelding
En baika met baby konijn en een gehandicapt kindje van mijn moeder haar werk ( met stiekem spronge bob op de achtergrond)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Mireille op 29-09-06 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [FOTO] tag toegevoegd.

Tijgertje86

Re: Mijn lieve vriendjes op de foto ( schildpad met cavia)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 15:55

Wat een leuke beestenboel!!

Ik maak ook nog weleens van die beestige foto's: Hond, kat en mijn twee cavia's. Altijd een gzellige boel!

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 16:06

Heeey!
Leuke fotos Lachen maar is niet zo slim om die foto te laten zien waar je konijn in bad is Knipoog aangezien mensen dan gaan denken dat konijnen kunnen zwemmen en ze dus uiteindelijk zullen verzuipen ... (en jah, dat soort mensen bestaan helaas!).
Gr.
Naatje

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 16:20

het konijn kon niet zwemmen. omdat het maar een laagje water was. Hij vond het erg lekker in de zomer toen

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 16:47

Wat een leuke foto's Lachen en een ongeloofelijk lieve cavia Tong uitsteken

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 16:51

Heeey!
Jah dat snap k Knipoog tis ook geen verwijt ofzo Lachen maar andere mensen kunnen hun konijntje in een bad stoppen met veel meer water waarbij ze wel zouden moeten zwemmen ... T gaat gewoon om t principe, snap je? Lachen
Verder zijn echt hele leuke beestjes en fotos hoor!
Gr.
Naatje

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 16:57

Nathachou schreef:
Heeey!
Leuke fotos Lachen maar is niet zo slim om die foto te laten zien waar je konijn in bad is Knipoog aangezien mensen dan gaan denken dat konijnen kunnen zwemmen en ze dus uiteindelijk zullen verzuipen ... (en jah, dat soort mensen bestaan helaas!).
Gr.
Naatje

ik zie je in je profiel op een heel klein paardje zitten en ook rijd je wel eens zonder cap ohhjeeee nu denken mensen dat dat normaal is en altijd ongevaarlijk is(en jah, dat soort mensen bestaan helaas)

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 16:03

gaaf hoor!! zoveel diertjes Lovers Haha!

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 00:16

latnahc2 schreef:
Nathachou schreef:
Heeey!
Gr.
Naatje

ik zie je in je profiel op een heel klein paardje zitten en ook rijd je wel eens zonder cap ohhjeeee nu denken mensen dat dat normaal is en altijd ongevaarlijk is(en jah, dat soort mensen bestaan helaas)

Ik denk dat de mensen in dit forum toch wel iets meer verstand hebben van paarden dan van konijnen Knipoog ten eerste, ten tweede is het eigen keus of je nou met of zonder cap rijdt. Ten derde, mag misschien wel op een kleine pony hebben gezeten, maar zo zwaar ben ik ook weer niet dat ie helemaal in elkaar zou kunnen zakken. Bovendien zijn jou voorbeelden slecht gekozen, aangezien dat met zelfverantwoording te maken heeft. Wanneer je een konijn in een te vol bad stopt, kan dat konijntje overlijden door verdrinking. Ik zei het alleen om andere konijnen voor een verdrinkingsdood te redden, wat is daar nou zo erg aan?
Conclusie: Je bericht had geen enkel nut Clown
Gr.
Naatje