Ik ga volgende week beginnen met behendigheid met CLeo!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tries_en_Faf

Ik ga volgende week beginnen met behendigheid met CLeo!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 13:27

JAJA
HET gaat gebeuren!! volgende week dinsdag eerste proefles behendigheid met CLeo!! aaaaaaah zo'n zin in!

wie doet dit nog meer met zijn hond??

miekelover

Re: Ik ga volgende week beginnen met behendigheid met CLeo!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 14:32

ik ben ook pas geleden begonnen. Ik moet vanavond weer om 9 uur. Ik heb er zin in

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 16:15

en?? gaat het goed? het lijkt me echt zo leuk, en wil het al zo lang, eindelijk is ze oud genoeg!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 16:21

ja hoor het gaat erg goed. Ik krijg vanavond paaltje van iemand om thuis te gaan oefenen. Alleen de sprongen vind ze nog beetje moelijk om achter elkaar te springen. Maar verder gaat het super.

Met wat voor hond gaat je beginnen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 16:24

Ik heb wedstrijden gelopen met de sloomste hond van nederland, ik vond het erg leuk.Het was een spaanse hond met de spaanse mentaliteit, ik heb nu een andere hond en ik wil het wel weer gaan doen het is erg leuk.

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 07:02

Ik heb een amerikaanse bulldog, zie profiel, wat heb jij er voor een miekelover?

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 07:34

Ik zou t later graag willen doen maar onze muts is doodsbang voor die spullen Clown Laatst met vervolgcursus zijn we een oefening voor de gein gaan doen, over een helling lopen. Het heeft mn zusje en nog 4 man een kwartier gekost om benthe er over heen te krijgen Clown

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 09:32

Behendigheid is echt heel erg leuk om te doen.
Ik heb een paar keer wedstrijden gelopen.
Maar door de paardenwedstrijden weinig tijd daar voor.
En mijn hond vind het ook geweldig.

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 15:28

wij gaan ALLES aan Noah leren; alle curcussen Haha! ( naja, niet die voor hulphond enzo Tong uitsteken ) dus ook behendigheid.. Haha! (lijkt mij zelf de leukste Haha! ) we zijn nu bezig met puppy-curcus Lachen

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-06 06:49

OKE eerste les gehad Pling
Was erg leuk, Peetje snapte alleen niet waarom ze nou over de hindernisjes moest springen, het zijn harstikke leuke stokken waar je mee rond kan rennen! Gestoord *LOL*

HAHA stond ze ervoor, eerst ging ze eronder door, toen wat lager gedaan, toen stootte ze die paaltjes eraf, ze heeft nog niet echt een springtechniek ontwikkeld... Ach gut toen dacht ze: hee da's leuk, een mooie stok, dus toen pakte ze de paaltjes gewoon tussen de staanders uit en ging daarmee spelen....

De tunnel was he-le-maal het einde, ze hing in de riem te kijken en te piepen omdat ze zoooo graag erdoorheen wilde, haha die oefening was dus geen probleem Rock-on, dudes! Watnou '' door'' ?? Ik ga alvast hoor!!! En zo pittig wachten als ze eruit kwam. Op het eind liepen we langs de tunnel toen de training af was, en Cleo schoot dr zo weer in, haha

De wip moest ook zo snel mogelijk, maar dat moest rustig aan, Mevrouw dacht, leueueuek!!! daar kan je vet hard overheen rennuh!! '' ho, hij wipt om, Nors opkijken LACHEUUUUH nog een keeeer'' Hyper!

Ik heb erg gelachen, wij gaan dus hiermee door!! Een lol dat ze had, he-le-maal geweldig vond ze het!!! Go jij! Go jij! Whoosh!

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 11:38

wat leuk. hebben jullie meteen de wip gedaan in de eerste les???

ik doe aan behendigheid met mijn border. die is zo gek erop dat hij zelf gewoon een parcourtje loopt als je hem loslaat Lachen

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:26

ik heb een friese stabij. WE hebben het nu het commando WEG geleerd. Ik had donderdagavond les in de stromende regen. We waren zeiknat geregend. Maar baika deed het veel beter vond ik dan als het droog is haha.

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:47

Toeties schreef:
OKE eerste les gehad Pling
Was erg leuk, Peetje snapte alleen niet waarom ze nou over de hindernisjes moest springen, het zijn harstikke leuke stokken waar je mee rond kan rennen! Gestoord *LOL*

HAHA stond ze ervoor, eerst ging ze eronder door, toen wat lager gedaan, toen stootte ze die paaltjes eraf, ze heeft nog niet echt een springtechniek ontwikkeld... Ach gut toen dacht ze: hee da's leuk, een mooie stok, dus toen pakte ze de paaltjes gewoon tussen de staanders uit en ging daarmee spelen....

De tunnel was he-le-maal het einde, ze hing in de riem te kijken en te piepen omdat ze zoooo graag erdoorheen wilde, haha die oefening was dus geen probleem Rock-on, dudes! Watnou '' door'' ?? Ik ga alvast hoor!!! En zo pittig wachten als ze eruit kwam. Op het eind liepen we langs de tunnel toen de training af was, en Cleo schoot dr zo weer in, haha

De wip moest ook zo snel mogelijk, maar dat moest rustig aan, Mevrouw dacht, leueueuek!!! daar kan je vet hard overheen rennuh!! '' ho, hij wipt om, Nors opkijken LACHEUUUUH nog een keeeer'' Hyper!

Ik heb erg gelachen, wij gaan dus hiermee door!! Een lol dat ze had, he-le-maal geweldig vond ze het!!! Go jij! Go jij! Whoosh!

haha leuk!!
ik hoop dat Noah het ook leuk vind Haha!
heb er echt zin in Haha!
vanaf welke leeftijd doe je die training ong? Lachen

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:51

Wij hebben met onze hond ook behendigheid gedaan. Ja Echt heel erg leuk. De hond zelf had er ook enorm veel plezier in. We hadden gelijk dat ze een stevige basis had. Vork We hadden daarvoor verschillende gehoorzaamheid curcussen gedaan, want sommige honden. Clown Die luisterde gewoon helemaal niet. Dan wordt het toch knap lastig.

Alvast veel plezier!

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:56

Ik loop nu een jaar met mijn hondje behendigheid Lachen
22 oktober heb ik mijn eerste Debutanten-wedstrijd, hopen dat dat goed afloopt Haha!
Wat jij zegt over die wip, dat doet de mijne ook nog steeds, keihard erop rennen en dan gewoon eraf springen 7)8 ( zo snel dat de wip nog niet eens naar beneden ging! ) Ik moet hem echt tegenhouden anders breekt ie nog wat Ach gut
En ook die tunnel, vooral de slurf vind ie ge-wel-dig Haha!

Perzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 16:21

Ik loop ook, super leuk!
Westrijden ook! Ja

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 19:02

Leuk hoor!
Ik heb ook behendigheid met onze herder gedaan maar ben er net mee gestopt ivm zwangerschap. Nicky vond het geweldig en durfde dan ook alles en de laatste les konden we zelfs alles al los, had er met de paaltjes een hard hoofd in omdat ze niet het niet echt snapte, maar los deed ze het super, vind het ergens wel jammer dat ik niet meer door kan gaan maar wie weet volgend jaar maar weer want het is ons goed bevallen!

wyko

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 22:44

Ik was ook begin dit jaar begonnen met behendigheid met mijn Rottweiler. Alleen heeft ze in april haar kruisband gescheurd, daar werd ze aan geopereerd dus nu kan ik het wel verder vergeten.
Het gaat nu erg goed met haar, maar ik durf het ook niet meer aan om weer verder te gaan met behendigheid en flyball, wat ik ook deed met haar.

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-06 07:25

[quote="moontje13]
haha leuk!!
ik hoop dat Noah het ook leuk vind Haha!
heb er echt zin in Haha!
vanaf welke leeftijd doe je die training ong? Lachen
[/quote]

Je hond moet geloof ik minimaal 1 jaar zijn, in ieder geval uitgegroeid, Cleo is nu anderhalf. Maar het scheelt nog weleens per hondenschool.
in ieder geval niet met een pup Knipoog

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 07:52

Een vereiste is dat je hond de gedrags en gehoorzaamheids cursus heeft gevolgd, zodat hij je goed kan volgen anders wordt het niks.Dan vliegt de hond overal heen.

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 07:58

Ik doe het ook al een tijdje met mijn hond!
Bij ons is het inderdaad een vereiste dat je minimaal VEG heeft afgerond. En natuurlijk ouder is als 1 jaar.

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-06 09:06

oja natuurlijk dat ook ja...

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 11:26

Bij ons was indd ook GG vast en GG los vereist en minimum leeftijd 1 jaar, maargoed op die leeftijd zit je ook wel ongeveer als je beide diploma's nog moet halen.