Mijn allesje moet waarschijnlijk ingeslapen worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sophie2

Mijn allesje moet waarschijnlijk ingeslapen worden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-06 13:59

Hallo

Mijn oude Engelse Bulldog moet vanmiddag waarschijnlijk worden ingeslapen Verdrietig Ze heeft een groot gezwel, waar we nooit wat aan hebben laten doen, omdat ze dat waarschijnlijk niet zou overleven. Nu, nadat het een hele lange tijd goed ging is het gezwel open gegaan en het gezwel is zoooo groot Verdrietig. Nu moeten we vanmiddag naar de dierenarts voor d'r en opereren kan zowiezo niet, dat willen we ook niet, omdat we weten dat de kansen zeer klein zijn dat ze het overleefd en, omdat we niet willen dat ze opnieuw zoveel pijn krijgt en al eerder een zeer zware operatie heeft gehad. Ook is ze al 10 jaar en dat is erg oud voor een kleine rashond als deze Verdrietig Als de dierenarts het aanraad dat we d'r beter kunnen laten inslapen, dan gaat ze eerst nog weer even mee naar huis, zodat we met z'n allen rustig afscheid van d'r kunnen nemen. We hebben dit vreselijke gevoel allemaal nog nooit zo gehad. Deze hond is zo vreselijk bijzonder voor ons, ze is zo raar en grappig. Heeft altijd d'r tong uit d'r mond hangen en kan zo lekker eigenwijs kijken Verdrietig Dit doet pijn...

http://img166.imageshack.us/my.php?imag ... ingop9.jpg
Hier nog een foto'tje van d'r.. Verdrietig

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 14:01

X
Laatst bijgewerkt door maartje_h op 01-03-24 09:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Toke

Re: Mijn allesje moet waarschijnlijk ingeslapen worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 14:06

Oh, wat erg !! Heel veel sterkte, het lijkt echt een schatje op deze foto !!!

Reem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 14:08

Héél veel sterkte! 2 maanden geleden heb ik mijn allesje, de poes Pluche waar ik 16 jaar mee heb geleefd (ben 20 jaar, kon me geen leven zonder haar voorstellen).

Het is beter voor haar, ze heeft ongetwijfeld een super leven gehad en helaas is het einde in zicht. Zorg dat je er vrede mee hebt, dat scheelt bij het verwerken.

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 15:37

heel veel sterkte..
maar indd wat Reem zegt.. heb er vrede mee..
Het is beter dat je nog van je hond afscheid kan nemen..
dat kon ik niet bij mijn hond.. die alles voor mij was.. hij viel dood voor me neer .. hart aanval!
7 jaar.. veelste jong nog

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 08:29

dankjullie wel allemaal. We zijn gisteren naar de dierenarts geweest. Hij zei gelijk dat 't er slecht uitzag, de tumor is heel groot en er zitten ontstekingen bij. Opereren kon absoluut niet. Nu heeft hij prednison en nog een ander medicijn, die ook de ontstekingen bij de tumor remt. Hiermee gaan we kijken hoelang ze het nog uithoudt. Verder wist de arts niets. Hoelang ze het nog ongeveer zou gaan uithouden, enz. Dit kan namelijk verschillen van een paar dagen tot misschien wel een maand. Pas als de tumor echt helemaal openknapt of ze echt teveel pijn krijgt is het gewoon gedaan. Ik ben wel erg blij dat ze nog even bij ons is! Al is het maar voor een week!