Ik weet niet of het hier goed staat maar misschien kunnen jullie mij advies geven?!
Mijn oma die volgende week op dierendag 90 jaar wordt wil maar 1 ding voor haar verjaardag en dat is een hond! Ik vind dit helemaal geen verstandig idee maar mijn moeder vind het wel een goed idee en is al druk het internet aan het afstruimen opzoek naar een klein ouder hondje.

Ik zal even uitleggen waarom ik het absoluut geen goed idee vind. Mijn oma is niet meer echt gezond. Ze is heel kortademig en kan niet meer dan 100 meter lopen. Nu heeft ze een scootmobiel dus zo erg is dat opzich weer niet. Maar een aantal maanden geleden was haar kat erg ziek en zij kon niet meer z'n haarballen opruimen dus heeft ze em naar de dierenarts gebracht voor een spuitje. Daar heeft de dierenarts gezegd dat er eigenlijk niks mis met de kat was behalve een beetje ziek en daarna hebben wij er voor gezorgd dat de kat naar een van de buren ging omdat zij er gewoon niet voor kon zorgen.
Nu zegt mijn oma dat ze toen gewoon niet zo lekker was en dat het nu veel beter gaat maar echt overtuigd ben ik daar niet van.
En stel je voor dat alles wel goed gaat, m'n oma heeft ook niet het eeuwige leven. (Niemand niet, maar toch

Dit is echt het enige wat mijn oma nog wil maar ik vind het geen verstandig idee. Wat vinden jullie hiervan?