Onze nieuwste aanwinst.Een jong rood/wit katertje. Speciaal uitgezocht asl gezelschapsdier voor onze hond.
Ohhh, die eerste van "ik help je wel mee wassen hoor!" is wel heeeel schattig Geweldig dat ze elkaar gelijk zo lief vinden.
Och hemeltje, en ik dacht dat onze hond en kat het goed met elkaar konden vinden, maar dit is helemaal té schattig!Wat leuk dat Lea zo lief is
*smelt* da's toch een heel ander gezicht dat hoe onze katten tegen 'ons' hondje doen. (1 grote adrenalinekick, van de kant van de kittens)
Apple als het goed is blijft hij pluizig Het is een halve turkse angora kat.De hond heeft hem niet uitgezocht, maar ik wist ongeveer wel wat haar zou bevallen.
Wat een dropje. Hondje is er helemaal gelukkig mee zo te zien. Ze is toch niet toevallig schijnzwanger op dit moment?
nee hoor de hond is al 2 jaar gesteriliseerd. De hond is gewoon te dik. Vanmorgen moest hij met haar mee naar haar plaats en had ze hem in haar bek meegenomen...... Wordt nog even opvoedkundig bezig gaan met de hond in dit geval......
Oh Belker wat een leuk diertje! En zo te zien kunnen die 2 het ook al perfect samen vinden. Leuk voor ze allebei! Veel plezier met het kleine dropje