Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hetzusjevan schreef:Dat is altijd moeilijk zo'n beslissing.
Maar je moet jezelf afvragen of je de kat in leven houdt voor jezelf of voor je kat te plezieren.
Ik heb nu makkelijk praten want het is niet mijn dier.
19 jaar is een hele hoge leeftijd. Pobeer eerlijk te zijn naar je kat toe. En inderdaad, hoe ver wil je gaan.
Als je om mijn (verstand) mening vraagt dan zou ik de kat in laten slapen.
Vraag je me om mijn gevoelsmening dan kan ik je niet antwoorden.
Doe wat jou wordt ingegeven.
Veel sterkte.
cissy schreef:in het belang van de kat zou ik toch de moeilijke beslissing gaan nemen, 19 is een zeer respectabele leeftijd en je zegt zelf al dat het eigenlijk niet meer gaat. Feit is dat ie toch een keer gaat, zou je hem dan nog verder willen zien aftakelen of zeg je nu is het genoeg geweest.
Klinkt misschien gek, maar je zou om zeker te weten eens een reading kunnen aanvragen en het hem zelf vragen of ie nog verder wil. Er zijn zat dierencommunicatoren te vinden ook via Bokt.
Heb ik ook gedaan toen ik twijfelde over mn oude kereltje met nierfalen en hij hoefde niet zo nodig meer maar wilde mij niet achterlaten en daarom sukkelde hij door, ik heb toen ook besloten hem vredig thuis te laten inslapen.
succes met het nemen van dit moeilijke besluit!
dwaallicht schreef:cissy schreef:in het belang van de kat zou ik toch de moeilijke beslissing gaan nemen, 19 is een zeer respectabele leeftijd en je zegt zelf al dat het eigenlijk niet meer gaat. Feit is dat ie toch een keer gaat, zou je hem dan nog verder willen zien aftakelen of zeg je nu is het genoeg geweest.
Klinkt misschien gek, maar je zou om zeker te weten eens een reading kunnen aanvragen en het hem zelf vragen of ie nog verder wil. Er zijn zat dierencommunicatoren te vinden ook via Bokt.
Heb ik ook gedaan toen ik twijfelde over mn oude kereltje met nierfalen en hij hoefde niet zo nodig meer maar wilde mij niet achterlaten en daarom sukkelde hij door, ik heb toen ook besloten hem vredig thuis te laten inslapen.
succes met het nemen van dit moeilijke besluit!
Maar ze schrijft dat de kat juist nog wel plezier heeft, en geen pijn?
napie schreef:Voorlopig hebben we een oplossing. De kat gaat nu als wij niet thuis zijn in de hondenbench. De bench is van onze duitse herder en is 130 bij 70 cm. Ruim zat. Daarin staat zijn eten en drinken, zijn bak en een stoel waar hij op kan liggen. Gezien hij toch de hele dag ligt, lijkt het ons dat hij hier zat aan heeft. Het lijkt hem ook niet te deren. Hij doet het nu wel keurig op de bak en we kunnen nou ook goed zijn dieet in de gaten houden. Eventueel kan hij dan straks toch op nierdieet.
napie schreef:Voorlopig hebben we een oplossing. De kat gaat nu als wij niet thuis zijn in de hondenbench. De bench is van onze duitse herder en is 130 bij 70 cm. Ruim zat. Daarin staat zijn eten en drinken, zijn bak en een stoel waar hij op kan liggen. Gezien hij toch de hele dag ligt, lijkt het ons dat hij hier zat aan heeft. Het lijkt hem ook niet te deren. Hij doet het nu wel keurig op de bak en we kunnen nou ook goed zijn dieet in de gaten houden. Eventueel kan hij dan straks toch op nierdieet.