Gelukkig werd vriendlief helemaal niet boos toen ik om half 1 's nachts thuis kwam met ons hummeltje. Hij weet wie z'n vriendin is

De voorwaarde dat ze mag blijven is wel dat ik een tehuis voor haar zoek. Ik wil het eerst bij Hans, de eigenaar van de verzorgpaarden, proberen. Wellicht heeft hij interesse in een stalkat. En anders een héél goed tehuis zoeken... Maar ik heb tot februari de tijd

Net even bij de da geweest en een hoop vermoedens bevestigd gekregen. Ze is geschat op 4 weken (klopt ook met 't voer). Het is een zij. Onder de vlooien of eronder gezeten (ik had al vlooiendruppels gegeven). Dikke buik is waarschijnlijk van de wormen, dus een kuurtje. En het vervelendste vermoeden: er is een reële kans dat ze blind of slechtziend is. Ze loopt regelmatig tegen de bench en de muren aan, ze lijkt je niet te zien en ze raakt helemaal in paniek als je haar optilt. Over een paar weken is het met zekerheid te zeggen. En als dat inderdaad zo is, dan wordt het geen stalkat en zal ik echt een héél érg goed tehuis moeten gaan zoeken.
Genoeg gekletst, meet Drop-Shot!

Deze foto's zijn van zaterdag, toen ze een dagje bij me was. Ik had nog nieuwe foto's willen maken, maar de da was zo vermoeiend dat ze nu als een roos ligt te slapen