Mijn konijnen paradijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miekelover

Mijn konijnen paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-06 20:14

Ik had wel eens eerder foto;s van mijn konijnen erop gezet. Maar we hebben weer iets veranderd in de konijnen ren. We hebben nu een buis dat ze van de ene ren naar de andere ren kunnen gaan.

Behalve Dubbel T mag nog niet bij de rest omdat hij nog gecasteerd moet worden. rechts zit mama(diesel) en cavia(woepie). midden zit papa(friesel) en links zit de baby(dubbel T) ervan.

De mama (diesel) houd er nog van om gaten te graven en het gaas kapot te maken. Er liggen 3 lagen grondgaas.

dit was het eerst
Afbeelding

En nu
Afbeelding
diesels creaties
Afbeelding
en vandaag schoon hokjes en met de buizen
Afbeelding
Afbeelding
de konijnen kunnen dag en nacht naar buiten alleen de cavia zit 'snachts in zijn hok
Afbeelding
woepie
Afbeelding
Afbeelding

En mijn landschildpad met mijn waterschildpad
Afbeelding

Anoniem

Re: Mijn konijnen paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 08:05

Ze wonen in ieder geval mooi ruim. Lachen Maar die cavia, kan die wel in en uit zo'n hok komen (ik zie geen trappetje)?

Als ik eerlijk ben vind ik het geheel er wel wat rommelig uitzien. Bloos Door de verschillende hokken en gaas ertussen. Is het geen idee om het gaas er gewoon tussen weg te halen ipv dat zo te laten en een buit neer te leggen waarmee ze van het ene naar het andere verblijf kunnen? Dan kunnen ze ook in de lengte nog een sprintje trekken. Haha! En misschien één centraal nachthok maken?

Ik weet het, ik ben een zeikert, maar als het om dierverblijven gaat moet alles bij mij altijd mooi netjes en recht liggen enzo. Clown Haha!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 17:25

Al die stukken gaas is voor het baby konijn. Die kan nog door dat ander gaas heen. Of hij springt op zijn hok. We hebben het helemaal af moeten zetten omdat moeder konijn ook graag ontsnapt. En het grondgaas kapot graaft.

De cavia zet ik iedere keer naar buiten en 'savonds gaat hij weer terug naar zijn hok

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 20:49

leuk hoor! zo'n ruimte voor de beestjes!

mandy101

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 20:50

wow stoer ik wil dat ook wel voormijn konijn Knipoog