Ik mis ze!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marus

Ik mis ze!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-06 19:56

Ik wil toch even mijn verhaal kwijt hier op bokt!!

Vorig jaar waren mijn ouders op vakantie dus paste ik op het huis en onze 3 poezen... Alles leuk en aardig totdat de oudste poes niet meer thuis kwam. 4 dagen weggeweest, terwijl al onze poezen altijd bij huis zijn.. En ook veel binnen..
Na dag 4 had ik voor de zekerheid de buitendeur open gelaten , ik dacht je weet maar nooit! En ik kwam smiddags thuis en daar lag ze op het kussentje op de bank!! er zat geen leven meer in, toen ik haar op tilde voelde ze koud en hard. Ik heb dr met spoed naar de DA gebracht daar heeft ze 2 dagen aan het infuus gelegen.. En ze is er gelukkig weer helemaal boven op gekomen!! ***maar nu***

Mijn ouders zijn 2 weken geleden op vakantie gegaan, ik weer thuis met mijn vriend op de poesjes passen, alles ook weer heelleuk en gezellig want ik ben tenslotte echt heel erg gek met ze ze betekenen zoveel voor me!..
Maar vorige week dinsdag kwam de jongste niet thuis (2jaar), ik was al ongerust want dat ben ik absoluut niet gewent!!overal wezen zoeken en roepen en vragen, voor de hokken roepen en luisteren.. Nee niets geen gehoor! En ze is er nog niet Verdrietig , !!Vorige week vrijdag kwam ook de andere niet thuis ¿¿?? Ik snapte er niets van, en gister waren ze er nog steeds beide niet!! Toen kwam de achterbuurvrouw aanlopen met de hond. En hebben we toch maar even gevraagd of ze misschien iets gezien/gemerkt had?? Toen vertelde ze dat haar man vant weekend met de hond was te wandelen langs de weg, en dat er ineens een politie auto naast hem stopte, om een zwarte kat van de weg te halen en in de berm te liggen.... Mijn ouders zijn vandaag weer thuis gekomen en mijn vader is gaan kijken , en het was inderdaad mijn lieve poesje 4 jaar was ze!! Ik mis ze beide zo, de andere pop is nog steeds weg! Dus 2 poesjes in 1 week ! Ik ben er kapot van!

Sorry voort lange verhaal maar ik moest het even kwijt!

Anoniem

Re: Ik mis ze!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 19:57

Aah wat erg Ach gut
Heel veel sterkte!!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 20:00

Aah jeetje..
Wat naar. Heel veel sterkte. Ach gut
Hopelijk komt de ander snel terug.

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 21:47

wat verschrikkelijk.
Sterkte, duimen dat die andere terugkomt!

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 21:53

achh heel veel sterkte..
hopelijk komt de andere nog terug.
vind wel dat er heel vaak aangereden katten liggen Boos!

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 21:57

aah wat vreselijk, veel sterkte ermee! Ach gut

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 22:09

Jee, wat erg zeg!!! Heel veel sterkte en ik hoop dat die andere nog binnen komt wandelen...Daarom laat ik mijn 2 meiden niet naar buiten...al dat drukke verkeer...ik moet er niet aan denken dat zoiets met mijn meisjes gebeurd...dan maar binnenhouden....

Ik zal voor je duimen meid!!! Ja

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 08:05

jeetje wat rot vor jullie zeg.
Pfffff
hopelijk komt die andere poes nog wel terug.
Heeeel veel sterkte

Marus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 16:25

Oke goed nieuws gelukkig! wat een wonder!!
Mijn vriend en ik konden ons er niet bij neer leggen... Dus gister avond om een uur of half 10 wij weer zoeken.. In de landen met een giga zaklantaarn, in de berms zoeken.. Zo zijn we wezen zoeken tot een uur of 11... Nergens te vinden. Tsja de kans is ook zo klein aangezien het hier allemaal weilanden zijn.... Toen reden we op naar huis en zag ik ineens in een weiland met paarden een paar oogjes glinsteren in de verte.. Dus ik schreeuwen tegen mijn vriend van STOP.. Ik snel de auto uit en toen ik eindelijk mijn zaklamp aan had was ze alweer verdwenen... Dus ik poging tot roepen ''happies''en ja hoor daar kwamen de oogjes onze kant op.. Toen wist ik genoeg! En daar kwam ze aan.. Alleen er zat een sloot tussen, we wisten niet hoe snel we om moesten lopen over een hek te klimmen.. En ik haar maar roepen en happies roepen.. Ze miauwde wel zo die pop.. Ze was erg mager?? Ik heb haar opgetild en ben heel snel naar huis gerent! En nu is ze weer veilig thuis ik ben zo blij.. Maar wat vreemd dat ze de weg naar huis niet meer kon vinden?? Ze is ook nooit van huis.. Maar ze is er gelukkig weer

DuckyMjöll

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:58

Fijn dat jullie haar terug hebben gevonden Lachen
Alleen wel heel jammer van de andere kat..
Heel veel sterkte ermee Ach gut