Vorig jaar waren mijn ouders op vakantie dus paste ik op het huis en onze 3 poezen... Alles leuk en aardig totdat de oudste poes niet meer thuis kwam. 4 dagen weggeweest, terwijl al onze poezen altijd bij huis zijn.. En ook veel binnen..
Na dag 4 had ik voor de zekerheid de buitendeur open gelaten , ik dacht je weet maar nooit! En ik kwam smiddags thuis en daar lag ze op het kussentje op de bank!! er zat geen leven meer in, toen ik haar op tilde voelde ze koud en hard. Ik heb dr met spoed naar de DA gebracht daar heeft ze 2 dagen aan het infuus gelegen.. En ze is er gelukkig weer helemaal boven op gekomen!! ***maar nu***
Mijn ouders zijn 2 weken geleden op vakantie gegaan, ik weer thuis met mijn vriend op de poesjes passen, alles ook weer heelleuk en gezellig want ik ben tenslotte echt heel erg gek met ze ze betekenen zoveel voor me!..
Maar vorige week dinsdag kwam de jongste niet thuis (2jaar), ik was al ongerust want dat ben ik absoluut niet gewent!!overal wezen zoeken en roepen en vragen, voor de hokken roepen en luisteren.. Nee niets geen gehoor! En ze is er nog niet

Sorry voort lange verhaal maar ik moest het even kwijt!