Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree schreef:Stroomdraadje op de oprit. Dan durft hij er straks niet meer overheen.
samyrah schreef:Desiree schreef:Stroomdraadje op de oprit. Dan durft hij er straks niet meer overheen.
Ik zal een stroomdraadje aan je toetsenbord maken, dan denk je misschien na voordat je wat schrijft. Of nog liever, aan je mond, nee, ik heb het! We doen je een blafband om. Als je dan wat zegt, krijg je gelijk een stroomstoot. Leuk!!! Eens kijken of dat werkt bij je...
Domdomdom. Dierenmishandeling...
woofie schreef:is het een reutje of een teefje?
een reu wil nog wel eens de poten nemen om een loops teefje achterna te gaan, maar ook een loops teefje kan in een verliefde bui op zoek gaan naar een "leuke knul"![]()
als je een teefje hebt, dan kan het zijn dat ze tegen de loopsheid aanhangt...dat kun je zien aan het opzwellen van haar vulva.
het is dan zaak om haar vast te houden.
betreft het een verliefde reu? vergis je niet, hij kan zijn liefde kilometers lang volgen.....en aangezien teefjes niet alleen in voor en najaar loops worden, is misschien castratie een oplossing.
samyrah schreef:Desiree schreef:Stroomdraadje op de oprit. Dan durft hij er straks niet meer overheen.
Ik zal een stroomdraadje aan je toetsenbord maken, dan denk je misschien na voordat je wat schrijft. Of nog liever, aan je mond, nee, ik heb het! We doen je een blafband om. Als je dan wat zegt, krijg je gelijk een stroomstoot. Leuk!!! Eens kijken of dat werkt bij je...
Domdomdom. Dierenmishandeling...
Citaat:...
een echt stroomdraadje? ja helemaal mee eens, dat het dierenmishandeling is, maar er zijn ook speciale kastjes en draadjes voor om je hond op het erf te houden. die gebruiken wij nl ook voor onze hond. er zijn 3 maten in, klein, midden en groot. dus voor elk ras wel wat.
Mustang2006 schreef:
een echt stroomdraadje? ja helemaal mee eens, dat het dierenmishandeling is, maar er zijn ook speciale kastjes en draadjes voor om je hond op het erf te houden. die gebruiken wij nl ook voor onze hond. er zijn 3 maten in, klein, midden en groot. dus voor elk ras wel wat.
Anna01 schreef:dus dat is eigenlijk juist hetzelfde als je uw kat vervoerd, dan is dat ook zo'n plastic iets met aan 1 kant tralies. maar dan natuurlijk wel in hondenvorm?