Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wuis schreef:Nee je moet geen konijnenvoer aan een hamster gaan geven. In konijnenvoer zit meestal antibiotica wat zeer slecht is voor een hamster.
Daarnaast is een hamster geen herbivoor maar een omnivoor en heeft dus dierlijke eiwitten nodig. Dit zit niet in konijnenvoer (en volgens mij ook niet in dat fluttige schepvoer van o.a. pets place)
Je kunt het beste gewoon hamstervoer kopen. Ik weet niet wat voor hamster je hebt, maar als je een dwerghamster hebt zal ik je dwerghamstervoer van witte molen aanraden.
Zelf geef ik (voor een Syrische hamster) voer van Harry hamster, kwalitatief goed voer en er zitten dierlijke eiwitten in. Daarnaast geef ik nog meelwormen, moriowormen, stukjes gekookt ei, gehakt, en natuurlijk groente en fruit..
Faniek schreef:Wuis schreef:Nee je moet geen konijnenvoer aan een hamster gaan geven. In konijnenvoer zit meestal antibiotica wat zeer slecht is voor een hamster.
Daarnaast is een hamster geen herbivoor maar een omnivoor en heeft dus dierlijke eiwitten nodig. Dit zit niet in konijnenvoer (en volgens mij ook niet in dat fluttige schepvoer van o.a. pets place)
Je kunt het beste gewoon hamstervoer kopen. Ik weet niet wat voor hamster je hebt, maar als je een dwerghamster hebt zal ik je dwerghamstervoer van witte molen aanraden.
Zelf geef ik (voor een Syrische hamster) voer van Harry hamster, kwalitatief goed voer en er zitten dierlijke eiwitten in. Daarnaast geef ik nog meelwormen, moriowormen, stukjes gekookt ei, gehakt, en natuurlijk groente en fruit..
Hmmm ik wist dit dus nooit. Ik weet niet precies hoe het zat, maar het leek me niet gezond. Maar onze ratten en volgens mij muizen krijgen dit op school dat kan wel? Dacht idnerdaad dat hamsters het niet krijgen.
@ de TS
Als je ooit nog een nijntje hebt geen gemengd voer, want daar zit te weinig in