mijn lieve jonge konijntje. waarom opeens jij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hollybolly

mijn lieve jonge konijntje. waarom opeens jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 09:08

mn konijntje. we hebben m bijna twee maandjes gehad, hij was helemaal lichtgrijs en heette Zipper...
wat een schat van een dier, kwam altijd kijken enzo. maar hij werd de laatste daagjes wat trager, en op het eind zelfs knarsentanden. op het internet vond ik dat het knarsentanden tekenen van pijn waren. ik dierenarts opgebeld en we konden komen.

Spuitjes geven zodat de darmen gingen werken, want hij poepte niet meer en was wat uitgedroogd. we moesten m babyvoeding wortel geven en drinken in zn mondje spuiten, we krijgen twee medicijnene mee.
65 euro alstublieft, dat was even slikken maar vooruit. Zippertje was zo'n lief dier, we deden wat we konden. hij wilde liever niet bij de rest van de konijnen zijn dus moest hij even apart. een warme fles met handdoek tegen zich aan. en daar zat hij. hij heeft nog een dag geleefd, ik werd wakker en ik ging gelijk bij m kijken. maar ik zag zn hokje al een beetje openstaan, een teken dat iemand al had gekeken en het de moeite niet vond hem nog goed dicht te doen. ik deed m open en zag t al. hij was dood. hij lag best raar, zn kopje nat, maar hij heeft zoveel pijn gehad.... l(

hij was nog zo jong. ik moet nu straks de dierenarts even bellen dat hij dood is gegaan......
ik heb nergens zin meer in vandaag, ik mis m nu al......

Hollybolly

Re: mijn lieve jonge konijntje. waarom opeens jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 09:13

nu heb ik zojuist de dierenarts opgebeld, om het door te geven, en toen moest ik huilen, ik schaam me zo....

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 09:15

Jeetje wat naar! Sterkte zeg Ach gut
Je hoeft je toch niet te schamen, het is heel normaal hoor als je emotioneel wordt. Lachen

Hollybolly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 09:18

jawel.... maar ik vind t gewoon stom dat ik het niet even op kon houden. ik was juist helemaal rustig toen ik ging bellen en vanzelf kwam het weer daar.... maarja, ik kon zelfs geen doei zeggen, hij zei nog: veel sterkte he, maar ik kon niks meer zeggen en heb opgehangen....

tomcat701

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 09:20

Veel sterkte, zielig hoor!

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 11:57

sterkte!

verplaatst naar [BB]

Xox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 13:04

Sterkte hoor. en je hoeft je echt niet te schamen. Dierenartsen kennen dat. Het gebeurt helaas vaak at mensen afscheid moeten nemen en dat is niet makkelijk en daar heeft elke dierenarts begrip voor. Ach gut

Hollybolly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 18:54

ja, gelukkig was het dan nog aan de telefoon en niet in t echt.... het gaat nu wel wat beter, maar ik vind t zo oneerlijk... Lieve Zipper, twas echt een schatje. Maar het is niet anders, ik heb gedaan wat ik kon.