mn konijntje. we hebben m bijna twee maandjes gehad, hij was helemaal lichtgrijs en heette Zipper...
wat een schat van een dier, kwam altijd kijken enzo. maar hij werd de laatste daagjes wat trager, en op het eind zelfs knarsentanden. op het internet vond ik dat het knarsentanden tekenen van pijn waren. ik dierenarts opgebeld en we konden komen.
Spuitjes geven zodat de darmen gingen werken, want hij poepte niet meer en was wat uitgedroogd. we moesten m babyvoeding wortel geven en drinken in zn mondje spuiten, we krijgen twee medicijnene mee.
65 euro alstublieft, dat was even slikken maar vooruit. Zippertje was zo'n lief dier, we deden wat we konden. hij wilde liever niet bij de rest van de konijnen zijn dus moest hij even apart. een warme fles met handdoek tegen zich aan. en daar zat hij. hij heeft nog een dag geleefd, ik werd wakker en ik ging gelijk bij m kijken. maar ik zag zn hokje al een beetje openstaan, een teken dat iemand al had gekeken en het de moeite niet vond hem nog goed dicht te doen. ik deed m open en zag t al. hij was dood. hij lag best raar, zn kopje nat, maar hij heeft zoveel pijn gehad.... l(
hij was nog zo jong. ik moet nu straks de dierenarts even bellen dat hij dood is gegaan......
ik heb nergens zin meer in vandaag, ik mis m nu al......